پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران

رنگ‌های خنثی بهترین و خوش ترکیب‌ترین رنگ‌ها هستند. رنگ‌هایی مانند سفید، شیری، طوسی و خاکستری، دودی، رنگ‌های طیف کرم، شنی، و مشکی جزو رنگ‌های خنثی به شمار می‌روند. با انتخاب هر کدام از این‌ها از نگرانی ست کردن لوازم خود راحت می‌شوید. رنگ‌های روشن‌تر این گروه را برای تمام آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ می‌توان در نظر گرفت؛ در حالی که رنگ‌های تیره‌تر تنها برای آشپزخانه‌هایی با فضای زیاد کاربرد دارند. این رنگ‌ها را بهتر است با رنگ‌های سرحال‌تر ترکیب کنید تا محیط یکنواخت نشود. به عنوان مثال، چند جزئ تزئینی کوچک که رنگ سرزنده‌ای دارد به محیط اضافه کنید.

البته از بین این رنگ‌ها پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران رنگ سفید است. رنگ سفید سلیقه‌ی اکثر مشتریان کابینت می‌باشد و به دلیل مزایای زیادی که دارد به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شده است. رنگ سفید نور را به خوبی بازتاب می‌دهد و محیط را روشن و دلباز می‌کند، آشپزخانه را تمیز نشان می‌دهد، و با هر رنگی ست می‌شود.

انواع رنگ چوب نیز گزینه‌ی بی‌نظیر دیگری است که پیش روی شماست. قهوه‌ای تیره، کرم، گردویی، نخودی، نسکافه‌ای، و فندقی از جمله رنگ‌های پرکاربرد برای کابینت آشپزخانه ممبران هستند. با انتخاب این رنگ‌ها برای کابنیت طرح چوب خود آشپزخانه‌ای گرم و صمیمی و بااصالت خواهید داشت. سعی کنید رنگ چوبی که انتخاب می‌کنید با رنگ سایر لوازم چوبی منزل‌تان هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید مقاله پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران : ساخت کابینت کلاسیک

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران

اهمیت انتخاب رنگ کابینت

زمان گذاشتن برای انتخاب رنگ کاملا ارزش دارد. رنگ کابینت در دکوراسیون آشپزخانه، میزان نور و روشنایی، روحیه افراد خانه، و شیک شدن محیط موثر است. به علاوه، انتخاب رنگ در به چشم آمدن نقاطی که می‌خواهید کانون توجه باشند، تاثیر می‌گذارند. چرا که کابینت‌ها بیشتر محیط آشپزخانه را تشکیل می‌دهند و حتی بیشتر از رنگ دیوارها به چشم می‌آید.

هنگام انتخاب رنگ بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که چه رنگی برای این نوع کابینت از همه مناسب‌تر است و می‌پرسند پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران کدام رنگ است. اول از همه باید به این نکته اشاره کنم که انتخاب پرطرفدارترین یا پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران صرفا بهترین انتخاب شما نخواهد بود؛ زیرا، هر خانه و آشپزخانه‌ای ویژگی‌های خودش را دارد و اگر یک رنگ برای بسیاری از مشتریان رنگ مناسبی بوده، ممکن است برای کابینت شما اصلا رنگ خوبی نباشد و آشپزخانه شما را زشت کند.

با این حال بسیاری از رنگ‌ها بیشتر از رنگ‌های دیگر با محیط ترکیب می‌شوند و برای آشپزخانه‌ای با سبک طراحی کلاسیک مناسب‌ترند.

چرا در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه باید دقت و توجه کنیم؟

کابینت ممبران هم در سبک کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک و هم در سبک مدرن، می‌تواند کاربرد داشته باشد. ممبران، از ام‌دی‌اف خام تشکیل شده است. این متریال بسته به نوع و مدل انتخابی مشتری، توسط دستگاه‌ی به نام CNC که نوعی دستگاه پیشرفته‌ی حکاکی هستند، حکاکی و طراحی می‌شوند و ازین طریق، اشکال فرورفته یا برآمده، بر روی بدنه‌ی کابینت ایجاد می‌شود. ام‌دی‌اف خام پس از طراحی و حکاکی شدن، توسط روکش PVC ، به صورت کاملا یکپارچه و یکسره، وکیوم و پوشش داده می‌شود.

انتخاب رنگ کابینت، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در طراحی و دیزاین آشپزخانه موثر است. کابینت‌ها بخش اعظم دیوار آشپزخانه را به خود اختصاص می‌دهند و زمانی که به آشپزخانه وارد می‌شوید، اولین چیزی است که در نظر شما جلب توجه می‌کند. بنابراین چنانچه طرح و رنگ کابینت‌ها نامناسب باشد، تاثیر مستقیمی در دکوراسیون آشپزخانه و البته خانه خواهد داشت؛ چرا که امروزه آشپزخانه‌ها عموما اوپن هستند و معمولا به طور کامل از فضای نشیمن و پذیرایی، در دیدرس هستند.

علاوه بر مبحث زیبایی، رنگ‌بندی کابینت آشپزخانه نیز در میزان روشنایی و نور محیط موثر است؛ به این معنا که استفاده از رنگ‌های روشن، باعث می‌شود فضا روشن‌تر و بزرگتر به نظر برسد و این ترفندی است که طراحان برای آشپزخانه‌های کوچک و کم‌نور به کار می‌گیرند تا آن را بزرگتر و پر نورتر نشان دهند. بر عکس آن نیز صادق است، یعنی استفاده از کابینت‌هایی با رنگ‌های تیره، باعث می‌شود که نور کمتری در محیط آشپزخانه به چشم آید و ازین رو فضا کسل‌کننده و کدر خواهد بود؛ بنابراین لازم است در استفاده از رنگ‌های تیره برای کابینت‌ها، جانب احتیاط را نگهدارید و از رنگ‌های تیره فقط در آشپزخانه‌های بزرگ و پر نور استفاده کنید.

علاوه بر آنچه گفته شد، رنگ کابینت‌ها، باید متناسب با رنگ دکوراسیون منزل انتخاب شود؛ زیرا همانطوری که اشاره شد، امروزه غالبا آشپزخانه به شکل اوپن و باز طراحی می‌شوند و چنانچه این هماهنگی وجود نداشته باشد، نازیبایی و شلختگی در دکوراسیون منزل دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید مقاله پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران : قیمت کابینت پلی اورتان 1401

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبرانزیباترین رنگ های کابینت ممبران

  • کابینت ممبران قهوه ای و رنگ چوب

قهوه ای رنگ چوب است و کمتر کسی است که این رنگ را دوست نداشته باشد. چوب نماد طبیعت است و همه مردم از دیرباز با دکوراسیون چوب و رنگ چوب آشنا بوده اند. کابینت ممبران قهوه ای یکی از زیباترین رنگ های این متریال است که می تواند تا مدت ها در آشپزخانه شما خودنمایی کند. به خصوص اگر به کابینت های کلاسیک علاقه دارید، رنگ قهوه ای می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

طیف رنگ قهوه ای در خانواده رنگ های گرم طبقه بندی می شود و آشپزخانه شما را گرم و صمیمی جلوه می دهد. اگر در یک موقعیت جغرافیایی سرد زندگی می کنید، کابینت ممبران قهوه ای می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. زیرا باعث می شود آشپزخانه پرانرژی و گرم به نظر برسد. برای رنگ کابینت می توانید از قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، قهوه ای سوخته، شکلاتی، فندقی، گردویی، نسکافه ای و رنگ های دیگر در طیف قهوه ای استفاده کنید. مراقب باشید، اگر فضای آشپزخانه شما کوچک یا کم نور است، بهتر است از رنگ های قهوه ای روشن استفاده کنید یا آن را با کرم یا سفید ترکیب کنید.

  • کابینت ممبران در طیف رنگی کرم تا بژ

یکی دیگر از رنگ‌های بسیار پرطرفدار کابینت ممبران ، طیف رنگی کرم تا بژ است. البته این دو رنگ، از نظر ماهیت تفاوت‌هایی اساسی با یکدیگر دارند، اما بسیار به یکدیگر شبیه هستند. این خانواده‌ی رنگی، در گروه رنگ‌های خنثی دسته‌بندی می‌شوند و به آسانی با سایر رنگ‌ها ترکیب می‌شوند و در عین حال، فضایی صمیمی و نوستالژیک را در آشپزخانه ایجاد می‌کنند.

معمولا طراحان هنگامی که از کابینت ممبران کرم صدفی و یا بژ استفاده می‌کنند، ابزار و یراق کابینت را به رنگ طلایی انتخاب می‌کنند تا فضا به سمت گرمی، گرایش بیشتری داشته باشد و از یکنواختی آن، جلوگیری شود.

کابینت‌های کرم صدفی یا بژ، برای آشپزخانه‌های متوسط و بزرگ مناسب هستند و نور را بازتاب می‌دهند، همچنین باعث ایجاد یک دکوراسیون کلاسیک و ویژه در آشپزخانه می‌شوند. اگر ازین رنگ ویژه و خاص در آشپزخانه‌تان استفاده می‌کنید، در کنار آن می‌توانید از دکوراسیون طلایی رنگ و چوبی نیز در دکوراسیون اتاق نشیمن بهره بگیرید.

  • کابینت ممبران خاکستری

امروزه استفاده از رنگ خاکستری یا طوسی در دکوراسیون منزل بسیار فراگیر است؛ خاکستری، هم رنگی روشن است و هم رنگی است خنثی و ازین حیث می‌تواند رنگی ویژه و ممتاز به حساب آید.

کابینت ممبران خاکستری روشن، فضایی دلباز و رو به سردی را در آشپزخانه ایجاد می‌کند و ازین جهت می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک و علاقمندان به سبک مدرن، بسیار مناسب باشد.

بیشتر بخوانید مقاله پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران : قیمت کابینت پولیشی

پر فروش ترین رنگ کابینت ممبران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید