قیمت کابینت پولیشی

تولید و ساخت در قیمت کابینت پولیشی در اصفهان

تولید و ساخت در قیمت کابینت پولیشی در اصفهان به چه صورت می باشد؟! در نظر بگبرید

که کابینت های پولیشی جز خاص ترین نوع اجرا؛ در کابینت های ام دی اف و چوب محسوب می شوند. ار آنجاییکه این نوع ار حساس بوده و به یک محیط ایزوله نیازمند است؛ تولید آن رایح نبوده و دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. اما با در نظر گرفتن تمام این نکات، هنوز هم قیمت کابینت پولیشی از دسته کابینت های بسیار پر ظرفدار به شمار می آید.

به عنوان نمایندگی کابینت پولیشی در اصفهان با استفاده از دستگاه های برش حرفه ای طبق طراحی انتخاب شده است؛ ام دی اف ها را در سایزهای مورد نظر بنا به درخواست مشتری برش می دهد. و با دستگاه های سی ان سی تمام اتوماتیک، ابزار خورده و حکاکی شده اند، هستند. در نهایت وارد مرحله ی بعدی، که مربوط به رنگ پولیشی آن می باشد، می شویم که با توجه به حساسیت این مرحله در ادامه ی بیشتر درباره ی موضوع کابینت پولیشی چیست در دسته کابینت نئوکلاسیک صحبت می نماییم.

قیمت کابینت پولیشی در اصفهان

از آنجایی که متریال اولیه این سبک از جنس ورق ام دی اف بیست و پنج میلی متری هستند. و این مقدار بیشتر از قطر ام دی اف سایر کابینت ها (شانزده یا نهایتا هجده میلی‌متر) می باشد. خود دلیل بسیار واضحی برای افزایش قیمت کابینت پولیشی است. همینطور استفاده از رنگ پولیشی سفید براق در این نوع کابینت؛ دلیل بعدی افزایش قیمت آن ها می باشد. حال با توجه به مطالبی که ارائه کردیم به موضوع قیمت کابینت پولیشی چیست در دسته کابینت نئوکلاسیک پی برده ایم. لازم به ذکر می باشد که؛ شما همراهان همیشگی تیم آلپینو دکور می توانید به پشتوانه‌ی تلاش‌های دو دهه اخیر؛ دیزاین و طراحی منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید. ما در نظر می گیریم برای انتخاب راحت‌تر شما فضای منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه می کنیم. که می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی آلپینو دکور همراه باشید. هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز می باشد.

قیمت کابینت پولیشی در اصفهان

پولیش چه چیزی است؟

پولیش اکثرا به صورت مایعی بسیار خمیری شکل و اسپری است؛ که بر روی سطوح  بسیار مختلف به کار می رود. و باعث از بین رفتن خط و خش و آلودگی ها از تمام سطوح پلاستیکی، شیشه ای، چوبی و فلزی می گردد؛ که در نهایت سطوح شفاف و درخشنده را به ما می دهد. و همینطور استفاده از پولیش می تواند به خوبی از اکسید شدن هر سطحی جلوگیری می نماید. پولیش ها به این صورت عمل می کنند که؛ با برداشتن یک لایه ی نازک از رنگ؛ می توانند خط و خش ها را پر کرده و آن ها را از بین ببرند. و این موضوع باعث افزایش درخشندگی سطح مورد نظر می گردد. در واقع پولیش به دلیل داشتن مواد ساینده (نرم یا زبر) مانند: سنباده عمل می نماید. علاوه بر این اکثر پولیش ها برای جلا و درخشندگی بیشتر حاوی واکس می باشند. البته باید توجه کنید که استفاده بیش از حد از پولیش می تواند به شدت مضر باشد. زیرا: با توجه به توضیحاتی که در مقاله قیمت کابینت پولیشی ارائه شده است ضخامت لایه ی بیرونی را کاملا از بین می برد. و این موضوع موجب می شود که آن سطح نسبت به عوامل محیطی آسیب پذیرتر شود.

مزایای کابینت پولیشی را بیان کنید:

بارزترین مزایای رقابتی کابینت پولیشی، نسبت به کابینت های موجود در بازار را بررسی می نماییم. و همچنین با مطالعه آن به موضوع کابینت پولیشی چیست پی خواهید برد:

  • در کابینت پولیشی به دلیل اضافه شدن رنگ پولیشی؛ ضخامت صفحه ها دو تا سه میلی متر بیشتر خواهد شد، و این موضوع موجب این می شود که ورق های ما بسیار محکم تر از قبل شوند. و به هیچ دلیلی مثل فشار، دچار تاب نمی شوند.
  • یکی دیگر از مزیت های کابینت پولیشی این است که؛ در اثر هر ضربه احتمالی دچار آسیب و فرو رفتگی نمی شوند. زیرا خمیر پولیشی به کار رفته بعد از سفت شدن مانند چسب سفت عمل می کند. و سطوح به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نمی شوند.
  • موضوع بعدی مقاوم بودن این کابینت های پولیشی در برابر آب می باشد. زیرا علاوه بر این که رنگ پولیش تمام سطح را با ضخامت زیادی پوشش می دهد، همچنین در این کابینت ها، تمام سطح لبه های کار با رنگ روی درب یکی می شوند. به نوعی دور تا دور کار را ماده پولیش شامل می شود؛ و در این حالت به هیچ عنوان آب در کابینت نفوذ نمی کند، خوب می باشد.

تعریف دقیقی از کابینت پولیشی چیست؟

در دنیای کابینت ها و کابینت سازی، بسیاری بر این عقیده می باشند که کابینت پولیشی در واقع نوعی از کابینت آشپزخانه انزو می باشد که مغزی آن از جنس های بسیار متفاوت و جنس روی بدنه و نمای آن به جای استفاده از روکش وکیوم، از رنگ پولیشی استفاده می گردد. با این دید هر کابینتی و با هر سبکی که می تواند با رنگ پولیشی تهیه و تولید شود. البته با این امکان، هر مدل و سبک از کابینت را می توان با رنگ پولیشی طراحی و تولید کنید،  این بدین معنا می باشد که شما به راحتی می توانید کابینت هایی به سبک هایگلاس یا حتی طرح ممبران با تراش های بزرگ را با استفاده از رنگ پولیشی طراحی کرده اند و برای آشپزخانه بسازید. در نظر داشته باشید که علت طراحی درشت تراش های این کابینت این می باشد که بعد از رنگ کاری باید سطح آن به خوبی سمباده بخورد و و از آنجایی که تراش های ریز امکان سمباده کاری کامل را ندارند، هرچه درشت تر باشد بسیار بهتر بوده ست. همچنین هرچه سبک کار مدرن تر باشد رنگ پولیشی بیشتر نمایان می شود، اما در کابینت انزو از روکش وکیوم استفاده شده است و نوعی تراش خاص پله ای در کناره درب ها قرار دارند. این موضوع دلیلی می باشد تا قیمت کابینت انزو نسبت به قیمت کابینت پولیشی بسیار بیشتر شود.

قیمت کابینت پولیشی 1401

نحوه اجرا کابینت پولیشی را بیان کنید؟

نحوه اجرای کابینت های پولیشی از دسته ی بسیار خاص  نوع اجرای کابینت بوده است. این دسته از کابینت با اینکه هزینه و قیمت بالایی داشته و نسبت به سایر کابینت ها، تولید کمتری را دارد، همواره طرفداران بسیاری داشته و افراد زیادی درصدد سفارش آن برای آشپزخانه های خود می بوده اند. در نخستین گام ساخت این کابینت ها متریال انتخابی که اغلب ام دی اف است را به سایز ها و ابعاد مورد نظر برش داده، سپس با استفاده از دستگاه های سی ان سی تمام اتوماتیک، ابزار قطعات را انجام داده و حکاکی می کنند و در انتها که مربوط به رنگ زدن آن می باشد رنگ پولیشی را روی قطعات ابزار خورده طبق مراحل زیر اعمال می نمایید:

  • ابتدا ماده خمیری پولیش با اضافه کردن تینر بسیار رقیق می کنند.
  • ماده پولیش با پیستوله به سطح کار به صورت یکنواخت پاشیده می شود.
  • پس از خشک شدن در دو مرحله سمباده زده می شود.
  • مجددا رنگ پاشیده و سمباده می زنند (این مراحل را ۴ مرتبه انجام می گیرند، طوری که در پایان ضخامتی در حدود ۳ میلیمتر بر روی کار ایجاد می گردد)

 این پروسه بسیار حساس بوده است و اگر درست انجام نگردد و سطح کار تراز نباشد اختلاف سطح بوجود می آید و زیبایی کار از بین می رود. این مرحله بسیار وقت گیر و هزینه اجرا و تجهیزات آن بسیار زیاد بوده است و همین مورد باعث قیمت بالای این مدل کابینت می گردد.

مزایای کابینت رنگ پولیشی

  • استفاده از رنگ پولیشی ضخامت کابینت را در حدود ۲ تا ۳ میلی‌متر بسیار افزایش داده و از سایر کابینت ها ضخیم تر می گردد. ضخامت بیشتر ورقه ها موجب افزایش استحکام ورقه‌ها خواهد شد.
  • خمیر پولیشی روی کابینت‌ها مثل یک ضربه‌گیر محکم عمل می کند. برای همین در اثر ضربه آسیب ندیده و یا دچار فرورفتگی نمی شود.
  • این کابینت ها کاملاً ضدآب می باشند، این موضوع به این دلیل است، که کابینت با ماده‌ی پولیشی پوشیده شده باشند و هیچ راه نفوذی برای آب و رطوبت باقی نخواهد ماند. اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید ، توصیه می کنیم که این کابینت را مد نظر قرار دهید؛ چراکه این مورد می‌تواند مزیت بسیار مهمی باشد.
  • ضد خش می باشند و اگر به ‌وسیله جسم سختی خراشی رویشان ایجاد شود به ‌راحتی قابل ترمیم است.
  • ظاهری به شدت کاملا براق و درخشان داشته است و برای آشپزخانه های کوچک و یا کم نور بسیار مناسب هستند.

قیمت کابینت پولیشی 1401 

آشنایی با آلپینو دکور برای قیمت کابینت پولیشی

 گروه دکوراسیون داخلی آلپینو با بیش از سال ها تجربه ، طراح و مجری انواع دکوراسیون های اداری ، تجاری و مسکونی و پیش رو در کسب رضایت مشتری، در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و اجرای کابینتهای مدرن و کلاسیک و سایر بخش های دکوراسیون داخلی ، بصورت تخصصی آغاز کرده است.

پس از کسب تجربیات مختلف و طراحی و اجرای پروژه های متنوع ، گستره مشتریان شرکت افزایش چشمگیری یافت و با بهره گیری از طراحی های جدید و نیروهای متخصص و مجرب و استفاده از ماشین آلات مدرن وسعی بر آن نموده است تا نظر مشتریان را به خود جلب نماید. مفتخریم که در طی این سال ها مشتریان مان نماینده ما در جهت معرفی برند آلپینو بوده است.

خرید کابینت پولیشی در اصفهان :

کابینت ها – اعم از چوبی ، ورقه ورقه ای ، فلزی یا حتی شیشه ای، در معرض تجمع کثیفی و کثیفی و اثرات چگالش و تغییرات دما قراردارند. به طور بسیار خاص کابینت های آشپزخانه در معرض دود و پودر پخت و پز روغن قرار گرفتند، و باید مرتباً تمیز و صیقل داده شوند تا درخشندگی و کیفیت سطح را بازگرداند. برای بعضی از مواد ، تمیز کردن سطح و ایجاد حالت صاف کننده در آن روش صحیح پرداخت شده است.در حالی که بعضی دیگر مانند چوب باید مرتباً کمی تمیز گردد و سالانه صیقل داده شوند تا خسارات باقیمانده برطرف بشود.

ویژگیهای کابینت پولیشی مدرن را نام ببرید؟

در مورد ویژگی کابینت مدرن پولیشی می‌توان موارد مختلف و بسیار متنوعی ذکر کنیم که بیشتر سلیقه‌ای و تابع نظر طراح آنها است. اما برخی از ویژگی‌های برجسته این سبک کابینت آشپزخانه عبارت است از:

  • تقارن:  تقارن مهم‌ترین و اصلی‌ترین اصل در طراحی کابینت مدرن می باشد و طراحان آنها سعی می‌کنند هر اندازه که کابینت ها بزرگ باشد، این تقارن را به شدت حفظ می کنند. تقارن در طراحی به حدی مهم می باشد که ممکن شده است، قسمتی از فضای آشپزخانه فدای این طراحی شود و حتی کابینت بر روی آن نصب نمی شود. این یکی از اصلی ترین نکات تفاوت کابینت کلاسیک و مدرن پولیشی است، که در برخی موارد، کابینت مدرن نمی تواند از تمام فضای موجود استفاده می نماید.
  • یکپارچگی و سطح صاف: در طراحی کابینت مدرن پولیشی عمدتاً از رنگ‌های یکپارچه و صاف و براق استفاده خواهد می گردد،  این ویژگی هارمونی و هماهنگی زیبایی را با تجهیزات هوشمند آشپزخانه به وجود آورده و هم اصل تقارن کابینت را برهم نمی زند. چیدمان درب کابینت در این سبک به صورتی می باشد که کمترین درز ممکن به وجود می‌آید و تا حد امکان از دستگیره استفاده نمی شود.
  • مطابقت با تجهیزات و لوازم جانبی پیشرفته:  امروزه نسبت به گذشته، تمام تجهیزات آشپزخانه مدرن و هوشمند شده است. این تجهیزات طوری عمل می نمایند که به سبک خاصی از چیدمان کابینت نیاز اساسی دارند. کابینت های مدرن به راحتی با این تجهیزات تطبیق یافته و سهولت استفاده از آنها را به دنبال دارد.
  • استفاده خلاقانه از تجهیزات قدیمی در کنار تجهیزات پیشرفته: کسانی که از کابینت مدرن پولیشی استفاده می‌نمایند، معمولاً فضای کافی برای خلاقیت نیز در اختیار می گیرند و این فضا به آنها کمک بسیار فراوانی می‌کند که از تجهیزات قدیمی و دوست داشتنی خود در دکوراسیون آشپزخانه بهره ببرند.

قیمت کابینت پولیشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید