قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان چقدر است؟

چگونه می توانید خودتان قیمت را بدون اشتباه و دقیق محاسبه کنید؟

کابینت شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در عین زیبایی، قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه باشد؟

اگر این سوالات یا مشابه آن ها برای شما هم پیش آمده،

پس حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. ما علاوه بر پاسخ سوالات بالا، نکات کلیدی و مهم در هنگام سفارش کابینت ام دی اف را برایتان شرح خواهیم داد. همانطور که می دانید، یکی از اصلی ترین قسمت های آشپزخانه، کابینت است. هنگام ورود به آشپزخانه، اولین قسمتی که به چشم افراد می آید، کابینت ها هستند. پس تاثیر اصلی در زیبایی آشپزخانه شما را، کابینت ها دارند.

ساخت کابینت در اصفهان

در ابتدا بهتر است بدانید کابینت ها به دو گروه مختلف دسته بندی می شوند :

کابینت های مدرن و کابینت های کلاسیک.

این که شما بدانید کدام نوع کابینت به سلیقه ی شما نزدیک تر و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه شما است، بسیار مهم و جدی است. پس اگر می خواهید پس از مدت کمی به پشیمانی و پرداخت مجدد هزینه ها دچار نشوید، با صبر، حوصله و ترجیحا به کمک یک متخصص طراحی دکوراسیون، از قبل نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معرفی کابینت مدرن

این نوع از کابینت به چند دسته ی :

کابینت های گلاس، کابینت فرامید (فوق برجسته) و کابینت ملامینه (ام دی اف)، تقسیم می شود.

شما در این نوع کابینت، تاج و زیر چراغی مشاهده نمی کنید! چرا که لازم است جلوه و نمای مدرن کابینت کاملا حفظ شود.

این سبک کابینت در رنگ های مختلف و در مدل های ساده، طرح دار، براق و مات برجسته و … موجود است. ساخت کابینت های گلاس در اصفهان به صورت تخصصی توسط گروه دکوراسیون داخلی آلپینو انجام میشود.

قیمت کابینت ام دی اف

معرفی کابینت کلاسیک

این سبک از کابینت در واقع شامل: کابینت چوبی، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران می شود. اگر می خواهید زیبایی آشپزخانه شما چند برابر شود. بهتر است بدانید این سبک از کابینت به دلیل وجود ستون و سرستون های نقش برجسته ی زیبا، به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد.

قیمت کابینت ام دی اف

معرفی 4 نمونه از کابینت های مدرن و کلاسیک

کابینت کلاسیک کلاس ۱

  • نوع درب : روکش چوب
  • بدنه MDF 16mm
  • لولا : بلوم
  • جک : مفصلی بلوم
  • صفحه کابینت : کورین
  • قیمت بدون احتساب صفحه
  • 9,500,000  تا 11,800,000 تومان

کابینت کلاسیک کلاس ۲

  • نوع درب : روکش PVC
  • بدنه MDF 16mm
  • لولا : آرام بند
  • جک : مفصلی آرام بند
  • صفحه کابینت HPL 5cm
  • قیمت با احتساب صفحه
  • 5,900,000 تا 6,500,000 تومان

کابینت مدرن کلاس ۱

  • نوع درب : براق ترک
  • بدنه MDF 16mm
  • لولا : آرام بند
  • جک : مفصلی آرام بند
  • صفحه کابینت HPL 5cm
  • قیمت با احتساب صفحه
  • 4,800,000 تا 5,400,000 تومان

کابینت مدرن کلاس ۲

  • نوع درب : مات
  • بدنه MDF 16mm
  • لولا : آرام بند
  • جک : مفصلی آرام بند
  • صفحه کابینت HPL 5cm
  • قیمت با احتساب صفحه
  • 4,200,000 تا 4,500,000 تومان

طراحی درب های کابینت MDF شما

می توانید درهای کابینت را از MDF بسازید حتی اگر کابینت ها از تخته سه لا ، چوب یا مواد دیگر ساخته شده باشند. MDF همیشه باید رنگ آمیزی شود ، اما شما می توانید رنگی را انتخاب کنید که با مواد کابینت مخلوط شود. حتی اگر از چوب لکه دار یا لکه دار باشد. ساده ترین طرح شامل صفحات تخت است. آنها می توانند در بالای دهانه ها با همپوشانی 1/2 تا 1 اینچی در تمام لبه ها قرار بگیرند. یا می توانند در داخل دهانه ها قرار بگیرند.

اگر گزینه دوم را انتخاب کنید ، باید مراقب اندازه گیری های خود باشید.

با مسیریابی لبه های پانل ها ، یک لمس طراحی اضافه کنید ، که اگر درها با دهانه ها همپوشانی داشته باشند. بهترین عملکرد را خواهد داشت.

یک تکنیک معمول این است که لبه های بیرونی پانل ها را با یک بول گرد یا اوج دور کنید. و از یک بیت گره ای برای ایجاد گرفتن انگشت در لبه داخلی پایین استفاده کنید. مسیریابی مسیریاب MDF به این روش دیگر نیاز به دستگیره را از بین می برد.

درب های کابینت شیکر MDF

با میخ زدن یا چسب زدن قالب چوب به لبه های سطح ، می توانید تریم را به پانل ها اضافه کنید.

به عنوان مثال ، با چسب زدن قالب مسطح (که می تواند از چوب یا MDF باشد). به لبه های خارجی هر صفحه ، در های کابینت MDF Shaker DIY را ایجاد کنید. در صورت تمایل ، لبه داخلی قالب را با مسیریابی با یک باند گرد یا تزئین قالب تزئینی داخل گوشه ، تزئین کنید.

تزئین پانل ها

لبه های پانل ها را مسیریابی کنید یا مطابق با طرح خود ، تر و تمیز اضافه کنید. اگر تصمیم گرفته اید که لبه ها را روت کنید ، بهتر است این کار را با میز روتر انجام دهید.

اگر مجبورید این کار را با روتر دستی انجام دهید ، پنل را با گیره پایین نگه دارید و همیشه روتر را در مقابل چرخش تیغه حرکت دهید تا کنترل از دست نرود. اگر تصمیم دارید که تر و تمیز اضافه کنید ، بهترین راه برای اتصال آن این است که چسب نجاری را در پشت پهن کنید ، آن را در جای خود قرار دهید و با یک میخ پنوماتیک پنوماتیک میخ بزنید.

لولاها را متناسب کنید

لولاها را روی لبه های پانل های در قرار دهید و پیچ ها را محکم نگه دارید تا در جای خود قرار بگیرند. اگر از لولا های کابینت فنر دار استفاده می کنید ، باید برای آنها حفره هایی با یک لول 1 اینچی یا بزرگتر حفر کنید. هر در را روی کابینت ثابت نگه دارید ، آن را با سطح اژدر تراز کنید و لولاها را به کابینت متصل کنید. بررسی کنید که هر در مستقیم است. آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که به راحتی باز و بسته می شود و سپس آن را پایین آورده و لولاها را بردارید.

 اتمام کار

لبه های درها را با دست با کاغذ سنباده 100 یا 120 خرد کنید.

اگر قالب را نصب کرده اید، سوراخ های ناخن و شکاف های بین قالب و پانل درب را با ترکیب اسپارکینگ یا پرکننده دیگر پر کنید. ترکیب مفصلی دیوار خشک اگر مقداری در دسترس داشته باشید ، یک پرکننده بسیار پایدار و قابل اجرا می سازد. وقتی پرکننده خشک شد با دست سنباده بزنید.

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان

در ها را رنگ کنید

درب ها ، به ویژه لبه ها را با آستر شلک یا روغنی یا سیلر سنباده لاک پرینت دهید.

صبر کنید تا خشک شود ، و سپس آن را با کاغذ سنباده 220 گرت بزنید. حداقل دو لایه مینا یا لاک بزنید.

نحوه اندازه گیری کابینت ها

برای اندازه گیری مساحت از واحد متر مربع استفاده کنید.

در واقع هنگام اندازه گیری ورق های کابینت، متر مربع و هنگام محاسبه طول کابینت، متر طول کاربرد دارد. پس در نظر داشته باشید زمانی که صحبت از یک متر طول کابینت می شود یعنی کابینتی که شامل بخش زمینی و دیواری است و ۱ متر طول دارد.

فاکتور های اثرگذار بر قیمت کابینت

ویژگی هایی که قیمت نهایی یک واحد کابینت را تعیین می کند:

  1. دیزاین کابینت
  2. هزینه پایه
  3. متراژ کابینت

دیزاین و طراحی کابینت

طرحی که می‌خواهید دومین عامل مؤثر بر قیمت کابینت‌ ام دی اف است. هر طرح بسته به سبک، مدل و زحمتی که برای آن کشیده می‌شود، قیمت مختلفی خواهد داشت. پس انتخاب طرح حتی به صورت حدودی می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. برای انتخاب طرح می‌توانید از آلبوم‌های سازندگان یا اینترنت ایده بگیرید. جزئیات طرح اجرایی مانند: دستگیره و بست ها و یراق‌آلات، لولا و آرام بند نیز مهم است.

هزینه پایه

در اکثر مواقع، هرکابینت بنابر یک قیمت پایه به مشتری تعیین می شود.برای مثال؛ کابینت ام دی اف متری 2800هزار تومان، کابینت گلاس متری 3 میلیون و پانصد و …می باشد. این تفاوت قیمت ها مربوط به مواد اولیه ای است که در ساخت کابینت استفاده می شود.

مواد اولیه کابینت

موادی که جهت ساختن کابینت استفاده می شود دارای ورقه بدنه ، ورقه درها و نماهای رنگی ، صفحه رویه و یراق آلات می باشد .بدنه بیشتر کابینت ها از MDF روکش ملامینه سفید که به سفید یخچالی و صابونی مشهور است، ساخته می شود  و از لحاظ مدل و متریال استفاده شده در ساخت آن قیمت های گوناگونی دارد. یراق مرغوبی که در ساخت کابینت استفاده می شود شامل ریل ، لولا ، جک و پایه است که این ها نیز دارای کیفیت ها و هزینه های گوناگونی است.

سطح رویی کابینت هم بخش های اثرگذار روی قیمت  تمام شده کابینت است. به همین علت که هزینه ی مازاد برای مشتری حساب نشود، قیمت صفحه رویه جداگانه برای مشتری محاسبه می گردد. چیزی که دلیل ایجاد تفاوت بارز در ظاهر و سبک کابینت است، جنس و طرح درهای آن است که بیشترین تاثیر را بر روی قیمت تمام شده می گذارد.

قیمت کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف در اصفهان

بهتر است بدانید اگر می خواهید تمام نکات فوق به درستی انتخاب و اجرا شوند، فراموش نکنید این کار را به دست یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید.

آلپینو، هر آنچه شما برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد لازم دارید را، به همراه دارد.

طراحی و ساخت کابینت در اصفهان تخصص ماست! برای خرید و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان و طراحی دکوراسیون داخلی با ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان

معمولاً کابینت مدرن نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون جدید دارد که در آن آشپزخانه به صورت اوپن طراحی شده است. یکی از انواع کابینت هایی که ظاهری بسیار جالب و شیک در آشپزخانه منزل شما ایجاد می کند، کابینت ام دی اف است. اگر می خواهید کابینت ام دی اف آشپزخانه خود را سفارش دهید، بهتر است از قیمت روز کابینت ام دی اف مطلع شوید.

قیمت کابینت ام دی اف تحت تاثیر مستقیم نوع متریال و ورق های ام دی اف است که در ساخت کابینت استفاده می شود. ایرانی یا خارجی بودن این ورق ها و به خصوص ساخت کدام کارخانه یا شرکت در قیمت نهایی کابینت ام دی اف شما تاثیر دارد. طراحی کابینت مورد نظر شما بر قیمت کابینت تاثیر می گذارد. قبل از سفارش بهتر است نمونه کار مورد نظر خود را از بین مدل های کابینت زیر انتخاب کنید و بر اساس آن قیمت گذاری کنید.

شیوه حساب کردن قیمت انواع کابینت ام دی اف مقداری پیچیده است. ممکن است برخی سودجویان برای فریب عوام، شیوه هایی برای محاسبه قیمت  یا متراژ به مشتری بدهند که بیشتر از متراژ واقعی کابینت کار شده باشد .تلاش می کنیم، بنابر قانون اتحادیه صنف کابینت سازان روش درست محاسبه متراژ یک واحد کابینت را، دقیق محاسبه کنیم.

جزئیات به کار رفته در ساخت کابینت مانند یراق آلات، لوازم جانبی و نحوه آب بندی کابینت و … از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت نهایی کابینت ام دی اف می باشد. در ادامه این جزئیات را به اختصار شرح می دهیم. کابینت های زمینی و دیواری در زمان اندازه گیری متریک شامل 60 درصد قیمت نهایی می باشد. که این کابینت یک متری ممکن است دارای جزئیاتی مانند موارد ذکر شده در مقاله زیر باشد که بر قیمت تقریبی کابینت ام دی اف تاثیر می گذارد.

قیمت کابینت ام دی اف

– چوب کابینت

در کابینت‌ هایی که از آن ها استفاده شده، چه کابینت با روکش چوب و چه کابینت تمام چوب (مخصوصاً تمام چوب) نوع چوب انتخابی شما در قیمت نهایی بسیار موثر است. در این نوع کابینت‌ها چون یک مرحله مهم از قیمت‌گذاری، رنگ (معمولاً رنگ پلی استر) است. حتماً قبل از سفارش در رابطه با جزئیات نحوه رنگ و قیمت تمام شده با رنگ از کارشناسان استعلام کنید.

– تاثیر قیمت گذاری جنس بدنه در ساخت کابینت

یکی از موارد مهم در قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان، جنس بدنه کابینت است. سعی کنید قبل از انتخاب برای خرید، حتما درمورد جنس بدنه (یونیت – اسکلت کابینت) به صورت کامل پرس و جو کنید. و بدانید قیمتی که مطرح می‌شود دقیقاً با چه جنس بدنه‌ای است تا بتوانید (طبق مرحله ی فوق) قیمت‌ها را درست مقایسه و محاسبه کنید؛

در بسیاری از مواقع، جنس متریال بدنه با جنس درب‌ها و بقیه بخش‌های کابینت‌ که در معرض دید هستند، متفاوت است. اکثرا کابینت های‌گلاس، جنس بدنه اش از های‌گلاس نیست بلکه از ام دی اف ساخته می شود یا گاهی اوقات بدنه ی کابینت ام دی اف از جنس ملامینه ساخته می شود.

– جنس و طرح کابینت

یکی دیگر از دلایل مهم تفاوت قیمت در کابینت ام دی اف، جنس و طرح کابینت است.

فراموش نکنید که بعد تمام عوامل مربوط به کابینت، نوسانات بازار را هم در نظر بگیرید. تفاوت قیمت ارز، تاثیر بسیار مهمی در قیمت نهایی سفارش شما دارد. تیم آلپینو  متخصص در امر دکوراسیون داخلی در اصفهان همواره و در هر شرایطی آماده مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان است. پس نگران نداشتن اطلاعات کافی برای محاسبه قیمت کابینت خود، نباشید. کافیست با ما تماس گرفته، مشاوران ما با شما تماس گرفته و به تمام سوالات شما را پاسخ خواهند داد.

-کشوها

کشوها قطعات متحرکی هستند که در کابینت ام دی اف قرار می گیرند و دسترسی به برخی از وسایل را برای ما آسان می کنند. به دلیل استفاده از یراق آلاتی مانند ریل بسته به جنس قیمت های متفاوتی دارند.

– جزیره کابینت

در آشپزخانه های مدرن امروزی بخشی به نام پیشخوان یا جزیره وجود دارد که می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. پیشخوان از مواد مختلفی ساخته شده است و به کابینت های زمینی متصل نمی شود. قیمت کابینت ام دی اف جزیره ای یک و نیم برابر کابینت زمینی می باشد.

– باکس یا نمای یخچال

برای زیبایی بیشتر در آشپزخانه و پوشاندن پشت یخچال نمایی از اطراف یخچال ایجاد می شود که به نمای یخچال معروف است و قیمت آن به صورت جداگانه در قیمت نهایی کابینت ام دی اف محاسبه می شود.

– درب ها

– تاج یک متری، چراغ، زیرپایی

– کلیه اتصالات شامل لولا، جک پمپ یا ساعت، ریل، پایه و قرنیز

قیمت کابینت ام دی اف

خرید کابینت ام دی اف در اصفهان

ام دی اف چیست؟
ام دی اف ، از نظر کاملاً عمومی ، یک محصول چوبی مهندسی است که از  چوب نرم ساخته شده است (ذرات گرد و غبار اره ، به دلیل عدم اصطلاح بهتر) که توسط چسب و رزین در کنار هم نگه داشته می شوند و تحت فشار قرار می گیرند تا ورق های متراکم و سخت تحت حرارت و فشار. از تخته خرده چوب قویتر و متراکم تر است.

جدیدترین قیمت کابینت ام دی اف

پیش از اینکه بپرسیم قیمت هر متر کابینت ام دی اف چقدر است، بهتر است اطلاعاتی در مورد مواد اولیه اصلی استفاده شده در ساخت کابینت و تاثیر آن بر جدیدترین قیمت کابینت ام دی اف بدانیم. ام دی اف یکی از پرکاربردترین متریال ها در ساخت انواع کابینت می باشد و معمولا بدنه اصلی اکثر کابینت ها از این متریال می باشد. ام دی اف به دلیل قیمت مناسب، استحکام بالا و تنوع رنگی بالا به عنوان پرطرفدارترین متریال ساخت کابینت شناخته می شود و به همین دلیل سال هاست که در این صنعت حضور دارد.

 لیست کامل جدیدترین قیمت کابینت ام دی اف :

  • قیمت کابینت مدرن تمام ام دی اف  : 3000،000  تومان
  • قیمت کابینت مدرن هایگلاس خارجی :   3800،000   تومان
  • قیمت کابینت مدرن هایگلاس ایرانی :   3500،000   تومان
  • قیمت کابینت کلاسیک وکیوم یا ممبران  : 4200،000  تومان
  • قیمت کابینت کلاسیک روکشی با رنگ پلی استر  : 4500،000  تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف ملامینه ایرانی  :  4,250,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس ایرانی دکولایک  : 5,050,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس ایرانی ایزوفام  :   5,170,000  تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس دکوپنل :   5,300,000  تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس یلدیز : 5,400,000  تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس ترک آلکی : 5,500,000  تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس ترک AGT: 5,740,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف هایگلاس ماتو پلاس AGT  : 7,800,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف ممبران کارگاهی 16 میل  : 5,280,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف ممبران کارگاهی 25 میل  :  6,800,000  تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف پلی اورتان 16 میل براق  : 7,350,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف پلی اورتان 16میل مات  :  6,660,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف پلی اورتان 16 میل پتینه  :  6,780,000 تومان
  • قیمت هر مترکابینت ام دی اف چند لایی کنزو فرامید   :  9,200,000 تومان

طبق جدید ترین آمار 1402 :

  • قیمت کابینت ام دی اف فرآمید وایزوفام متری چهار میلیون و چهارصد هزار تومان
  • قیمت کابینت ام دی اف اکسترا متری چهار میلیون و دویست هزار تومان
  • قیمت کابینت ام دی اف اکسترا سوپر برجسته چهار میلیون و سیصد هزار تومان
  • قیمت کابینت ام دی اف ساوین ، تیسان متری سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان
  • قیمت کابینت ام دی اف پاک چوب متری سه میلیون و هفتصد هزار تومان

مزایای کابینت ام دی اف

ام دی اف دارای بسیاری از مشخصات یکسان چوب جامد است ، اما بدون محدودیت. در آشپزخانه ها از ام دی اف عمدتا در درب کابینت استفاده می شود.

  • ثبات. ام دی اف پایدار است در هنگام ساخت ترک یا تاب نمی خورد
  • مقاوم در برابر تغییرات محیطی. در برابر رطوبت بهتر از چوب جامد می ایستد
  • عاری از لکه های چوب. بدون گره یا الگوهای دانه چوب
  • “سبز”. از آنجا که ام دی اف از مواد بازیافتی ساخته شده است ، “سبز” در نظر گرفته می شود.
  • از آنجا که هیچ دانه چوبی وجود ندارد ، ام دی اف هنگام رنگ آمیزی صاف می شود
  • تطبیق پذیری. فراتر از پانل های درب ، درب های ام دی اف بیش از درب های اصلی به سبک Shaker موجود هستند. تهیه درب با قالب های کاربردی و پروفیل های لبه ای دو مرحله ای مفصل امکان پذیر است.
  • اندازه پانل های بزرگ : این ورق های بزرگ را می توان به صفحات تخته مهره یا تخته های wainscot تقسیم کرد. در گذشته ، چوب تنها ماده پانل بود ، اما اکنون ام دی اف یک گزینه عالی است.

فروش کابینت ام دی اف در اصفهان

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان، متری چقدر است؟ اگر ما فلان متر کابینت بخواهیم، هزینه آن چقدر می شود؟

اگر می خواهید قیمت کابینت را بدانید، پس پیشنهاد می کنیم از کارشناسان دکوراسیون داخلی در اصفهان سوال کنید قیمت پایه کابینت چقدر است؟

این سوال دقیق تر و درست تر است!

پس جوابی هم که دریافت می کنید، به شما برای محاسبه هزینه های نهایی بسیار کمک می کند و دیگر مثل اطرافیان خود از قیمت نهایی غافلگیر نمی شوید! درست است که قیمت کابینت همیشه  به صورت متری اعلام می شود اما این مقدار وابسته به ماده اولیه ساخت کابینت است. برای مثال کابینت چوبی در هر مترمربع با کابینت فلزی یکسان نیست، کابینت mdf و کابینت هایگلاس هم در هر متر مربع تفاوت دارد.

انواع شیوه های آبندی

بیشتر ‌ام دی اف ‌های موجود در بازار به صورت عایق و ضدآب تولید می‌شوند. در برابر مواد اولیه ای که نیاز به آب‌بندی دارند تا در برابر رطوبت مقاوم شوند. برای این دسته از‌ام دی اف‌ ها از موادی مثل: نانو پلی اتیلن استفاده می شود. این ماده علاوه بر ضدآب کردن  ‌ام دی اف، خاصیت ضد باکتری هم دارند و طول عمر کابینت‌های شما را افزایش می‌دهند.

از سایر شیوه های آبندی، استفاده از ژل یا کرم ویژه است. اصولا این ماده بیشتر در کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیوه استفاده از آن هم به این صورت است که پیش از کار گذاشتن سینک و ماشین لباسشویی، همه لبه‌ های برش خورده ‌ام دی اف را با این ژل همپوشانی می کنند. روش‌های مختلف بسیاری برای این کار وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به اسپری‌های ضد آب و هر گونه ماده جامد یا مایعی که دارای ذرات نانو پلی اتیلن و سنتز‌های اکسید تیتانیوم باشند.

جدید ترین قیمت کابینت ام دی اف

سفارش کابینت ام دی اف

پرسش متداول کابینت ام دی اف متری چند است؟ در صورتی که تعیین قیمت کابینت‌ ام دی اف به صورت متری صحیح نمی باشد. قرارداد بستن سفارش بر اساس متر را اصلاً توصیه نمی‌کنیم. چون هنگامی که شما قیمت متری یک کابینت‌ ام دی اف را پرس و جو می کنید، قیمت مواد خام مورد استفاده در ساخت را به شما خواهند داد و قیمت متری به منزله قیمت تمام شده نیست. چرا که جزئیات بسیاری در فرآیند ساخت کابینت بر تعیین قیمت نهایی آن دخیل هستند. پس نمی‌توانید تنها بر اساس قیمت متری، برآورد هزینه کنید.

علت بعدی مرغوبیت کار، موادی است که بکار می رود. وقتی کابینت ساز قیمت متری ارزان‌تری به شما می‌گوید، بدون شک کیفیت کار و موادی که به کار می‌برد پایین‌تر است. قیمت تمام شده ارزان‌تر که کیفیت پایینی دارد را با قیمت تمام شده بالاتر که کیفیت بهتری ارائه می‌کند، اصلاً قابل قیاس نیستند. قیمت ورق ‌ام دی اف در بازار بسته به نوع، جنس، سایز، ضخامت و کمپانی سازنده متفاوت است. انتظار نداشته باشید که قیمت کابینت mdf های‌گلاس با پلی‌گلس یکسان باشد. حتی های‌گلاس‌ های ایرانی قیمتی متفاوت از نمونه‌های ترک دارند. های‌گلاس‌ های ترک نیز درجه ‌بندی دارند که بر اثر آن قیمت‌گذاری می‌شوند. ایرانی و خارجی بودن، مات یا براق بودن آن تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت و قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه می‌گذارد.

لیست قیمت انواع کابینت ام دی اف

  • کابینت ورق تیسان از 28.000.000 تومان آغاز می شود.
  • کابینت ورق فرامید از 36.000.000 تومان آغاز می شود.
  • کابینت روکش چوب 41.000.000  تومان می باشد.
  • کابینت رنگ پلی یورتان 71.000.000 تومان است.
  • کابینت نئوکلاسیک 49.000.000 تومان است.
  • کابینت ممبران 42.000.000 تومان است.
  • ورق ایزوفام 30 هزار تومان و کابینت های گلاس ترک 38.000 تومان و کابینت های گلاس ایرانی 30 و ملامینه 26.000.000 تومان می باشد.
  • کابینت آماده های گلس سفید 3 متری و 5 متری حاضری سه متری MDFبا قیمت 730.000 تومان فروخته می شود.
  • کابینت آماده ممبران 3 متر زمینی 3 متر دیواری حاضری پیش ساخته با قیمت 10میلیون تومان فروخته می شود.
  • کابینت آشپزخانه هایگلس آماده سه متری پنج متری حاضری پیش ساخته 3 متری ام دی اف با قیمت 7 میلیون و سرویس کامل کابینت آشپزخانه آماده ممبران سفید صدفی با قیمت 11500000 فروخته می شود.
  • کابینت آشپزخانه هایگلس آماده پنج متری حاضری 5 متر زمینی 5 متر دیواری با قیمت 13 میلیون تومان فروخته می شود.
  • کابینت آشپزخانه هایگلس آماده پنج متری حاضری 5 متر زمینی 5 متر دیواری در حدود 9600000 تومان قابل خرید است.
  • کابینت آماده زمینی 130 سانتی متری در حداقل قیمت 2460000 تومان خریده می شود.

دلایل استفاده از چوب جامد برای ساخت کابینت

چوب جامد به عنوان یک محصول رنگ شده خوب عمل نمی کند. دلیل آن واضح است ، اما اغلب آن را اشتباه درک می کنند. چوب جامد یک ماده آلی است و حتی پس از برش نیز همیشه توانایی جذب و گاز گرفتن رطوبت بر اساس رطوبت محیط را خواهد داشت. بنابراین ، کابینت چوب در خانه در بهار با پنجره های باز ، گاهی اوقات به طور نگران کننده ای گسترش می یابد. وقتی چوب جامد رنگ می کنید و چوب منبسط می شود و منقبض می شود ، نتیجه آن به طور اجتناب ناپذیری به سطح رنگ ها تلگراف می شود.

قیمت کابینت ممبران

نکات کلیدی تاثیر گذار حساس و مهمی در قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان و کابینت ممبران هست که توصیه می‌کنیم. قبل از گرفتن تصمیمی دراین مورد، با مشاوران و متخصصان تیم طراحی آلپینو به عنوان سازنده کابینت ممبران اصفهان صحبت کنید و راهنمایی های لازم را بگیرید. تا بتوانید این نکات را به خوبی بشناسید. جهت راهنمایی می توانید از طریق اطلاعات صفحه تماس، با ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان

قیمت کابینت ام دی اف در اصفهان

محاسبه قیمت کابینت غیر استاندارد

در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه برخی از آنها همیشه خارج از محدوده استاندارد هستند. مانند کابینت سوپرمارکت، کابینت یخچال، فر یا مایکروفر و … که قیمت گذاری آنها با ضریب 3 انجام می شود. در مورد یونیت های کابینتی باید گفت که اگر عمق آنها کمتر از 55 سانتی متر باشد به جز کابینت های دیواری و اگر عمق آنها بیش از 55 سانتی متر است، آنها کابینت های کف در نظر گرفته می شوند. آلپینو دکور به عنوان کابینت ساز در اصفهان مدت زمان زیادی ست که مشغول به فعالیت می باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه منزل خود را به ما بسپارید.