قیمت کابینت لاکچری اصفهان

قیمت کابینت لاکچری اصفهان

قیمت کابینت لاکچری اصفهان

آیا به دنبال قیمت کابینت لاکچری در اصفهان هستید؟ امروزه افراد زیادی در زمینه دکوراسیون آشپزخانه و کابینت سازی در اصفهان مشغول به کار هستند. حتی در اکثر خانواده ها افرادی هستند که به کابینت سازی مشغول هستند. کابینت ام دی اف در اصفهان جزء مهمی از خانه است که باعث زیبایی و جلوه بیشتر در ظاهر خانه می شود. به همین دلیل توجه به طراحی به بهترین شکل در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.

قیمت کابینت آشپزخانه و نحوه قیمت گذاری صحیح به عواملی مانند ام دی اف، درب، لولا و حتی دستگیره و پایه بستگی دارد و هزینه ساخت و نصب با توجه به میزان کار و زمان صرف شده و نوع طراحی آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید مقاله قیمت کابینت لاکچری اصفهان :قیمت کابینت چوبی لوکس

قیمت کابینت لاکچری اصفهان

چه متریالی در ساخت کابینت لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

به طور کلی کابینت لاکچری متریال ثابت و خاصی ندارد. برای ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه لاکچری می توانید از هر نوع متریالی استفاده کنید. اما در عرف بازار، مواد اصلی لوکس ترین کابینت آشپزخانه عبارتند از:

  • چوب
  • روکش چوب
  • ممبران

البته برای ساخت یک کابینت لاکچری می توانید از مواد دیگری مانند پولیش، پلی اورتان و … استفاده کنید که کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. مواردی که در بالا گفتیم تنها رایج ترین انواع کابینت های لاکچری در اصفهان هستند. به یاد داشته باشید که در انتخاب متریال کابینت لاکچری به سبک کابینت خود توجه کنید.

عوامل مؤثر بر هزینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه 

در فرآیند دریافت قیمت از کارشناسان کابینت سازی با قیمت های متفاوتی مواجه خواهید شد. این موضوع محاسبه هزینه و انتخاب متخصص را برای شما سخت می کند. عوامل مختلفی در تعیین قیمت ساخت، طراحی و نصب کابینت موثر است که عبارتند از:

  •  طراحی کابینت
  •  نوع متریال کابینت
  •  تعداد و متراژ کابینت
  •  هزینه‌ حمل‌ و نصب
  • نوع متریال اکسسوری و یراق‌آلات

طراحی عاملی موثر بر قیمت کابینت

دو نکته اصلی در طراحی وجود دارد، یکی تعیین محل سایر وسایل و دوم استفاده از تمامی فضاهای خالی و بلا استفاده؛ اکثر کابینت سازها امکان طراحی سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهند. این کار قبل از ساخت کابینت انجام می شود تا بتوانید چیدمان و مدل کابینت انتخابی خود را ببینید و اگر می خواهید بسته به سلیقه و نیاز خود تغییراتی ایجاد کنید، آن را شرح دهید.

در طراحی، اندازه و تعداد کابینت، عمق، ارتفاع و … با استفاده از نرم افزارها و ابزارهای خاص به طور دقیق تعیین می شود.

  • بدنه

به اجزای کابینت مانند ورق چوب یا ام دی اف، یراق آلات، صفحه نمایش و … مواد گفته می شود که در کیفیت و طول عمر کابینت نقش موثری دارند.

معمولا بدنه کابینت ها از ورق ام دی اف و پشت بدنه ام دی اف سه میل می باشد. ام دی اف گلاس یا پلی گلاس در کابینت های مدرن استفاده می شود. و در سبک های کلاسیک یا نئوکلاسیک از روکش پی وی سی استفاده می شود که به آن کابینت ممبران می گویند.

  • یراق آلات

یراق آلات شامل لولا، ریل کشو، جک و … می باشد که از بهترین برندهای تولید کننده یراق آلات با کیفیت می توان به هاتیش آلمان، بلوم اتریش و فانتونی چین اشاره کرد.

  • صفحه کابینت های لوکس

صفحه یا (روی کابینت) نقش بسیار مهمی در شیک بودن آشپزخانه دارد و دوام و ماندگاری آن بسیار مهم است. در کارهای لوکس معمولا از سنگ طبیعی یا سنگ کوارتز اسپانیایی با ابزارهای لبه صفحه کلاسیک استفاده می شود.

  • اکسسوری

لوازم داخل کابینت و کمد که برای سهولت در دسترسی استفاده می شود که از برندهای معروف آن می توان به کاسبومر آلمان، هاتیش آلمان و فانتونی چین اشاره کرد.

  • اپلاینس

یعنی تمام وسایل برقی داخل کابینت ها مثل یخچال فریزر گاز هود فر و مایکروفر و گرمکن هود مخفی ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی که همگی توکار هستند و از برندهای معروف می توان به گاگنا آلمان، نف آلمان اشاره کرد. Mille آلمان و AAG ایتالیا.

بیشتر بخوانید مقاله قیمت کابینت لاکچری اصفهان : قیمت کابینت پولیشی

قیمت کابینت لاکچری اصفهان

اجرای کابینت ها 

هزینه نصب و اجرای کار نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در هزینه کل است. این هزینه متغیر است و بستگی به اندازه کار و سختی نصب دارد. در برخی از واحدها که آشپزخانه آنها استاندارد ساخته شده و مراحل نصب آسانتر است، هزینه کمتری از مشتری دریافت می شود. نوع کابینت نیز می تواند بر قیمت نصب آن تأثیر بگذارد زیرا نصب برخی از مدل ها کمی پیچیده تر از بقیه است.

کاهش هزینه‌‌ ساخت کابینت

در گام اول باید بدانید که کاهش قیمت احتمالا با خطر افزایش هزینه در آینده همراه است. مثلاً صفحه کابینت بی کیفیت ممکن است در مدت کوتاهی ترک خورده یا خراشیده شود و یا به دلیل استفاده نکردن از روکش ضد آب در برابر رطوبت مقاوم نباشد و پس از مدتی باد کند. چنین مواردی شما را مجبور به پرداخت هزینه تعویض یا تعمیر می کند.

راهکارهایی برای کاهش قیمت کابینت

  • به جای صفحه کابینت سنگ، ام دی اف سفارش دهید.
  • به جای طراحی و ساخت، کابینت های آماده یا دست دوم بخرید.
  • برای کابینت های چوبی از چوب های ارزان تری مانند بلوط استفاده کنید.
  • به جای تعویض کل کابینت، فقط درب آنها را عوض کنید.
  • برای قسمت پایینی جزیره، کابینت را با درهای تزئینی جایگزین کنید.
  • برای کاهش هزینه مصالح، کمد دیواری بدون درب سفارش دهید.
  • برای کاهش هزینه یراق آلات، دو کابینت کوچک را با یک کابینت بزرگ جایگزین کنید.
  • به جای افزایش تعداد کشوها و کابینت ها، روی قفسه بندی داخلی و پهن تر کردن کابینت ها تمرکز کنید.

پس نوع استفاده از آشپزخانه و طول عمر مورد نیاز کابینت ها را در نظر بگیرید و برای صرفه جویی در هزینه ها حتما از نیروی کار حرفه ای کمک بگیرید. کارکنان متخصص به شما کمک می کنند تا انتخاب بهتری داشته باشید و بهینه هزینه کنید.

نکات عوامل موثر بر قیمت کابینت

با توجه به گستردگی و تنوع در رنگ، طرح و جنس، قیمت هر کابینت متفاوت است.

اگر قصد تعویض یا خرید کابینت را دارید ابتدا باید قیمت را از چند کابینت ساز استعلام کنید و در صورت وجود تفاوت چشمگیر بین ارقام پیشنهادی آنها دلیل این تفاوت قیمت را بررسی کنید.

سپس برای ایمن سازی کار و آسودگی خیال طرفین قرارداد ببندید و تمامی موارد مورد نظر از قبیل متریال کاربردی، قیمت، زمان تحویل و … را در آن ذکر کنید.

در نهایت اگر از آن دسته افرادی هستید که از کابینت خود برای مدت طولانی استفاده می کنید و مرتب آن را تعویض نمی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از مواد با کیفیت بهتری استفاده کنید که دوام کابینت را افزایش داده و نیاز به تعمیر ندارد.

در این شرایط باید نحوه نگهداری و نظافت صحیح کابینت را بدانید تا طول عمر آن افزایش یافته و نیازی به تعویض مداوم کابینت نباشد.

بیشتر بخوانید مقاله قیمت کابینت لاکچری اصفهان : قیمت کابینت پلی اورتان

قیمت کابینت لاکچری اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید