کابینت چوبی لوکس

انواع کابینت چوبی لوکس - نکات مهم در انتخاب کابینت ممبران و هایگلاس

کابینت چوبی لوکس

در این مقاله به بررسی موضوع ساخت و اجرای کابینت چوبی لوکس در اصفهان میپردازیم. خانه های امروزی با کوچکترین متراژ و نقلی بودن، صاحبان آن با سلیقه ای بسیار متفاوت تر از زمان هایی دورتر خواهان زندگی بسیار شیک و لاکچری می باشند. یادتان باشد قلب هر خانه ای آشپزخانه می باشد، همچنین در علم فنگ شویی به ارزش آشپزخانه و جایگاه آشپزخانه تاکید بسیار زیادی شده است. مهمترین عنصر در آشپزخانه کابینت می باشد.

آشنایی با آلپینو دکورگروه دکوراسیون داخلی آلپینو با بیش از سال ها تجربه ، طراح و مجری انواع دکوراسیون های اداری، تجاری و مسکونی و پیش رو در کسب رضایت مشتری، در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و اجرای کابینتهای مدرن و کلاسیک و سایر بخش های دکوراسیون داخلی، به صورت تخصصی را شروع کرده است. پس از کسب تجربیات مختلف و طراحی و اجرای پروژه های بسیار متنوع، گستره مشتریان شرکت افزایش چشمگیری یافته است و با بهره گیری از طراحی های جدید و نیروهای متخصص و مجرب و استفاده از ماشین آلات مدرن سعی بر آن کرده است تا نظر مشتریان را به خود بهتر و بیشتر جلب کند. مفتخریم که در طی این سال ها مشتریان مان نماینده ما در جهت معرفی برند آلپینو بوده اند.

پس از آشنایی شما با آلپبنو دکور، ما در این مقاله سعی داریم به نرخ و قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان اشاره ای داشته باشیم

 کابینت آشپزخانه چوبی لوکس آلپینو دکور در اصفهان :

آشپزخانه قلب تپنده ی هر خانه و منزلی می باشد، هیچ چیز به گرما و جذابیت یک آشپزخانه چوبی نزدیک نیست. یک جلد طبیعی متناسب با هر خانه و منزلی که فکرش را بکنید رنگ طبیعی چوب و قهوه ای بسیار گرم و جذاب می باشد. دانه های آشکار و پیچیده ای شما را از تهیه آشپزخانه ای منحصر به فرد مطمئن می کند. کابینت چوبی لوکس غنی و همه کاره، گرم و جذاب و طبیعی می باشد هنگام انتخاب طرح چوب می توانید ظاهری کلاسیک یا معاصر را برای منزل خود انتخاب کنید. یک آشپزخانه شیک با کابینت های چوبی لوکس یک احساس بسیار زیبا مانند: خانه ای در مزرعه را به ارمغان می آورد بوی دوستداشتنی چوب احساس عجیب آرامش را در فضا ایجاد می کند. در حالی که انتخاب درب های بدون دستگیره بسیار مدرن به نظر می رسد اما از زیبایی جنس چوب اصلا کم نخواهد کرد. کاملاً متناسب با انواع پالت های رنگی و میز کار ، آشپزخانه ای کاملاً لوکس و لاکچری تهیه خواهید کرد.

مهمترین خاصیت کابینت آشپزخانه از چوب جامد برای ایجاد محیطی بسیار مناسب در یکی از شلوغ ترین خانه ها بسیار مناسب می باشد. یک آشپزخانه کابینت چوبی به رنگ بلوطی با رنگ چوبی واقعی می تواند بلافاصله یک منطقه کاملاً کاربردی را به فضایی بسیار جذاب تبدیل می کند ،که هر مهمان از دیدن آن بسیار خوشحال می گردد. یکی دیگر از امتیازات واحدهای آشپزخانه چوبی لوکس، کاربردهای بسیار متنوع آنها می باشد. فرض کنید جذابیت روستایی بسیار دلنشین یا یک ظاهر و طراحی بسیار مدرن در آشپزخانه تان، شگفت انگیز نیست؟!

خرید و قیمت کابیت چوبی لوکس در اصفهان

آلپینو دکور مشتریان خود را بسیار ویژه می‌بیند و خدمتی ویژه به آن‌ها عرضه می‌دارد. از روز اول تا آخرین روز همکاری‌مان تعهد می‌دهیم که همواره برای شما حق انتخاب قائل باشیم، پشتیبانیِ همیشگی، مسئولانه و صادقانه ارائه دهیم. نیروهای به‌روز، توانمند، باانگیزه و پر تلاش به‌کار بگیریم و در تمام تجهیزاتمان اصل بهترین کیفیت را رعایت کنیم. آلپینو دکور به عنوان شرکتی موفق با بیش از سالها تجربه موفق، ارائه خدمات به صدها مشتری گوناگون را در کارنامه خود دارد. برای خرید و سفارش کابینت چوبی لوکس در اصفهان می توانید از آلپینو دکور کمک فراوانی بگیرید.

آیا بهترین قیمت، کمترین قیمت کابینت چوبی در اصفهان است؟

گاهی ممکن است پیش بیاید که کمترین قیمت، گران ترین قیمت برای کابینت چوبی در اصفهان باشد، خب چطور ممکن است؟ به این شکل که یک کابینت ارزان در اصفهان ممکن است  2 سال کارایی داشته باشد برای مصرف کننده و صاحب پروژه، یک کابینت با کیفیت 10 سال. پس اگر قیمت کم، باعث عمر کم و کیفیت خراب شود، یعنی گران ترین قیمت را به اسم قیمت پایین به شما تقدیم می کنند!!!

 

بهینه سازی فضای ذخیره سازی آشپزخانه با ساخت کابینت چوبی لوکس در اصفهان :

  • آیا می خواهید فضای ذخیره سازی آشپزخانه شما باز یا بسته بشود؟

آشپزخانه دوست اشتنی ترین قسمت برای منزل است هر کدبانویی به آشپزخانه ی خودش حساسیت های لازم را دارد، مانند مجموعه ادویه های آشپزی که برای پخت و پز غداهای خوشمزه از آن استفاده می کند، چرا آن را به نمایش نمی گذارد؟ وقتی فضای آشپزخانه بهینه باشد می تواند از آن به بهترین نحو استفاده نماید و آن را به زیبایی تمام به رخ بکشد. سیستمی که در اطراف سینی ها و قاب ها قرار دارد لوازم آشپزخانه شما را به نمایش می گذارد، به شما اجازه می دهد تا به سرعت مورد نیاز خود را بگیرید – یک کیفیت کاملاً ضروری برای هر آشپزی می باشد. بسیاری از چیزهایی که ما در کابینت های چوبی لوکس نگهداری می کنیم دارای ارتفاع های بسیار متفاوتی می باشند: هر بطری روغن خوراکی برای آشپزی اصلا یکسان ساخته نمی شود. تطبیق پذیری از کیفیت ارزشمندی در کابینت چوبی لوکس می باشد.

سادگی و مهارت در آشپزخانه هایی با مجری کابینت چوبی لوکس 

هنگامی که به اصول فضای خود تسلط پیدا می کنید, باید فضای آن را با وسایل آشپزخانه پر کنید. ست کردن اکسسوری ها با کابینت چوبی لوکس در اصفهان بسیار راحت می باشد. بسیاری از وسایل آشپزخانه مانند توستر ,میکسر ,کتری یا مخلوط کن  و…. به قدری مورد استفاده قرار می گیرند که روی میزهای چوبی لوکس آشپزخانه شما به نمایش در می آیند. صفحات میز اجزای بزرگی از سبک هر آشپزخانه ی چوبی لوکس هستند. انواع کابینت چوبی لوکس را می‌توانید در زمره‌ی زیباترین و نفیس‌ترین نوع کابینت آشپزخانه به حساب بیاورید. اگر چه این مدل از کابینت‌های آشپزخانه، از ابتدای ظهور و پیدایش کابینت‌ در آشپزخانه تا اکنون، در این صنعت کابینت سازی وجود داشته‌اند، اما به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارند، هیچ‌گاه آشپزخانه‌های ما را ترک نکردند و روز به روز، نیز بر اهمیت آن‌ها افزوده می‌شود.

امروزه اجرا کابینت‌ چوبی لوکس هم در سبک کابینت کلاسیک و هم در سبک کابینت مدرن و … تولید می‌شود و با سادگی و مهارت بسیار خاصی در آشپزخانه ها جا باز می کنند به دلیل آنکه خودِ چوب، متریالی بسیار  باکیفیت و گران‌قیمت می باشد، این کابینت‌ها در زمره‌ی گران‌قیمت‌ترین انواع کابینت آشپزخانه به حساب می‌آیند.

 

چرا استفاده از کابینت چوبی لوکس هنوز هم بسیار متداول می باشد؟

همانطور که اشاره شد، کابینت‌های چوبی، از اولین‌ترین متریال هایی می باشند که در ساخت کابینت یا انواع طاقچه‌های موجود در آشپزخانه به کار می روند، اما کماکان هنوز هم می‌توان این کابینت‌ها را نه تنها در آشپزخانه‌ها ببینیم، بلکه این متریال عالی، در زمره‌ی لوکس‌ترین و بهترین کابینت آشپزخانه نیز به در صنعت کابینت سازی به حساب می‌آید. در واقع، عالی‌ترین نمونه‌ی کابینت‌ها، کابینت‌های تمام چوب می باشد.

چوب، متریالی بسیار طبیعی می باشد و نسبت به سایر موادی که در ساخت مصنوعات چوبی و لوازم منزل کاربرد بسیار فراوانی دارند، خطرات و معایب بسیار کمتری دارند و زیبایی آن بسیار بیشتر است! چوب با مرور زمان، اصلا کهنه و قدیمی نمی‌‌شود و ارزش و اعتبار خود را اصلا از دست نمی‌دهد و چنانچه از آن بسیار خوب نگهداری شود، سال‌ها و دهه‌های طولانی می‌تواند میهمان خانه و آشپزخانه‌های شما باشد؛ آنچنان که در کلکسیون‌های شخصی و موزه‌ها می‌توان انواع وسایل چوبی مربوط به ۲۰۰ یا ۳۰۰ سال پیش را که هنوز قابل استفاده هستند، را با نهایت زیبایی و ظرافت مشاهده کنید. 

مزایای کابینت چوبی لوکس چیست؟

  • چوب، ذاتا زیبا می باشد.

چوب دارای نقش و نگاری دیدنی و بسیار طبیعی است. بافت چوب، گره‌های طبیعی و بسیار چشم‌نوازی دارد که باعث می‌شود زیبایی کابینت‌های چوبی لوکس چند برابر دیده شود. معمولا بافت هیچ دو نوع چوبی، اصلا  به هم نیستند و هر قطعه چوب، طرح و گره‌ی منحصربفردی را داشته است؛ همین کار باعث می‌شود که هیچ دو نوع کابینتی شبیه به یکدیگر نباشند و هر کدام تنوع زیاد و شکل بسیار مجزایی را داشته باشند. از این جهت زیبایی شناختی می‌توانیم بگوییم هر کابینت چوبی، با نمونه‌ی دیگر آن از نظر طرح و گره‌ی چوب بسیار متفاوت و چشم نواز است.

  • چوب دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد.

چوب متریال بسیار باکیفیتی می باشد و چنانچه از آن به درستی نگهداری و مراقبت کنید، سال‌های سال می‌تواند دوام و کیفیت خود را مانند روز اول حفظ کند. کابینت‌های چوبی با یک رنگ‌آمیزی بسیار ساده، استفاده از واکس براق‌ کننده، مجددا زیبا و نونوار خواهد شد و می‌توانید زیبایی کابینت چوبی لوکس  را مجددا به دست بیاورید. هر نوع چوب، بسته به نوع درختی که از آن به دست آمده است، تراکم و کیفیت بسیار متفاوتی دارد، بنابراین اگر می‌خواهید کابینت‌‌های چوبی باکیفیت‌تری داشته باشید می‌توانید از چوب‌های باکیفیت‌تر که تراکم بالاتری دارند، استفاده نمایید. به عنوان مثال، چوب‌هایی مانند بلوط، گردو، گیلاس و راش از بهترین چوب‌هایی می باشند که می‌توانید برای کابینت آشپزخانه از آن استفاده ی فراوانی کنید.

 

خانه ای با اصول مدرنیته با کابینت چوبی لوکس  امکان پذیر است؟

اگر چه سال‌ها و شاید قرن‌هاست که چوب‌ به عنوان یکی از متریال های بسیار مهم در دکوراسیون مدرن خانه و آشپزخانه استفاده ی فراوانی می‌شود اما هنوز هم کابینت‌های تمام چوب، بهترین و زیباترین نوع کابینت آشپزخانه به حساب می آید و باید گفت، گذر زمان، هیچ‌ چیز از اعتبار آن کم نکرده است. هنوز هم کابینت چوبی ، کابینتی لوکس و مدرن است و در زمره کابینت‌های لاکچری و بسیار شیک به حساب می آید.

  • کابینت چوبی هم در سبک مدرن به راحتی قابل اجراست.

 یکی دیگر از مزایا و قابلیت‌های کابینت چوبی این است که هم در سبک مدرن ، قابلیت اجرا بسیار ارحتی را دارد. بسیاری از کابینت‌ها مانند کابینت ام‌دی‌اف یا کابینت هایگلاس، تنها در سبک مدرن قابل استفاده باشند، اما چوب به دلیل ماهیتی که دارد، می‌تواند هم به شکل ساده و بدون تزئینات در بدنه و دَر‌ها ساخته می شود و هم می‌تواند بسیار پُر کار و به شکل کلاسیک و سنتی استفاده شود که در این صورت، به شکل کابینت کلاسیک و هم مدرن در می‌آید.
اگر ترجیح می‌دهید از کابینت‌های چوبی زیبا در آشپزخانه‌تان استفاده کنید، در هر سبکی که تمایل داشته باشید از مدرن گرفته تا کلاسیک، می‌توانید انواع مدل‌های ساده و طرح‌دار آن را در آشپزخانه‌تان داشته باشید.

  • چوب قدرت انطباق بسیار بالایی دارد.

چوب علی‌رغم طرح‌های بافتی متفاوت خطوطی که دارد، قدرت انطباق‌پذیری بسیار بالایی دارد. وسایل مختلف منزل را به راحتی می‌توانید با کابینت‌های چوبی و رنگ چوب، ست و هماهنگ نمایید و ازین نظر، برای لاکچری شدن منزل هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید.

  • کابینت‌های چوبی، قابل تعمیر و رنگ‌ مجدد هستند.

یکی دیگر از مهمترین قابلیت‌‌های  کابینت چوبی این است که در کمتر کابینت‌هایی می‌توان آن را مشاهده کنید، قابلیت تعمیر مجدد چوب می باشد. همانطور که می‌دانید چوب طبیعی را می‌توانید تعمیر کنید و در صورتی که رنگ آن، خراب یا کهنه شده باشد، می‌توانید مجددا  آن را از نو رنگ‌آمیزی کنید. اگر کابینت‌های چوبی شما دچار خرابی شده‌اند، می‌توانید با صرف هزینه‌ی اندک، آن‌ها را تعمیر و بازسازی کنید و البته بهتر می باشد این کار را هر چه زودتر و در اسرع وقت انجام دهید تا نتیجه‌ی کار بهتر باشد و هزینه‌ی تعمیر آن، کمتر آب می خورد. همچنین بهتر می باشد تعمیر و رنگ کابینت‌های چوبی را به افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید تا نتیجه‌ای که از آن به دست می‌آید، خوب و باکیفیت جلوه کند.

رنگ‌های کابینت چوبی لوکس کدام اند؟

تنوع در انواع کابینت تمام چوب، بسیار بالا می باشد  و شما می‌توانید انواع مدل‌ها و رنگ‌های کابینت چوبی را سفارش دهید. اما معمولا افرادی که از کابینت چوبی استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند از رنگ طبیعی چوب استفاده نمایند تا بتوانند گره‌ها و بافت طبیعی چوب را به زیبایی هر چه تمام‌تر در آشپزخانه‌شان مشاهده نمایند. انواع چوب‌هایی که در ساخت کابینت چوبی لوکس کاربرد فراوانی دارند، هر کدام رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی را در برمی گیرند و باعث تنوع بسیار زیادی در ساخت کابینت ها می‌شود، به این معنی که رنگ طبیعی کابینت‌هایی که از چوب بلوط ساخته می شوند با کابینت‌هایی که از چوب گردو یا چوب افرا ساخته شده است بسیار بسیار متفاوت هستند.

انواع کابینت لوکس چوبی

انواع کابینت چوبی لوکس معمولاً با استفاده از گران قیمت ترین و مرغوب ترین چوب های موجود تولید خواهند شد. این متریال های بسیار گرانقیمت می تواند مشمول: انواع چوب های گران قیمت و خوش تراش و صفحه کابینت های سنگی بسیار مرغوب خارجی و اکسسوری های بسیار کاربردی و لاکچری است. بدلیل بهره گیری از بهترین متریال های ممکن و  تولید صد در صد کاملا سفارشی و مطابق با سلیقه افراد، انواع کابینت چوبی لوکس با بالاترین سطح کیفیت ممکن در طراحی دکوراسیون و دیزاین داخلی ساخته خواهد شد.  بدلیل استفاده بسیار  از هنر دست در ساخت این مدل از کابینت ها، ظرافت و سلیقه حرف اول را میزنند، ضمن اینکه طراحی و اجرای این سبک کابینت های بسیار خاص و لاکچری مدت زمان بسیار بیشتری نسبت به سبک های مدرن نباز دارد.

  • انواع کابینت چوبی لوکس طراحی بسیار عالی و منحصر بفردی را دارد.
  • استفاده از بهترین متریال نواع کابینت چوبی لوکس می تواند دلیلی بسیار خوبی برای لوکس بودن این نوع کابینت شده است.
  • بهره گیری از هنر نجاران قدیمی و اصالت یکی از عوامل مهم در طراحی سبک فاخر انواع کابینت لوکس چوبی است.

آیا انواع کابینت چوبی لوکس دچار از مد افتادگی خواهند شد؟

طراحی کردن انواع کابینت چوبی لوکس به عنوان یکی از اجزایی بسیار مهم و کاربردی در فضای آشپزخانه می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.  برای انتخاب کردن انواع  کابینت چوبی لوکس باید به اندازه ی بسیار کافی دقت بخرج دهید. کابینت آشپزخانه چوبی لوکس همواره به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون مطرح شده است و هیچ گاه از رده خارج نخواهد شد. برای اینکه انتخاب مناسب و بر اساس جدید ترین مدل های کابینت چوبی لوکس مد روز  را اجرا نمایید حتماً این نکات را در دستور کار خود بگذارید.

  1. حتماً پیج های شرکت های بسیار معتبر و مشهور را دنبال نماییید و جدیدترین نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید مانند: سایت آلپینو دکور…
  2. در انتخاب کردن متریال و رنگ کابینت چوبی لوکس سعی نمایید، آنچه که عرف بازار می باشد را انتخاب کنید.
  3. حتماً از تجربیات طراحان و تولید کنندگان کابینت چوبی استفاده ی فراوانی کنید و  به بودجه و هزینه ای که برای خرید کابینت در نظر دارید را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه در مقاله انواع کابینت چوبی لوکس : قیمت کابیت چوبی لوکس اصفهان

انواع کابینت چوبی لوکس

انواع کابینت چوبی لوکس چه مزایا و خصوصیاتی را دارند؟

انواع کابینت چوبی بافتی بسیار طبیعی و زیبایی را  دارند. به همین علت اکثر خانم ها تمایل بسیار زیادی به استفاده از انواع کابینت چوبی دارند. تجربه استفاده کردن از کابینت با درب چوبی کاملاً متفاوت با کابینت های ام دی اف معمولی می باشد. بطور بسیار کلی چوب شکل پذیری بسیار عالی و مناسبی را دارد و پیاده سازی هر طرحی روی آن امکان پذیر می باشد. از طراحی کابینت با درب های منحنی و گرد گرفته تا درب کابینت با فریم چوب به شکل ابزار خورده و برجسته و…  موجب می شوند کابینت چوبی لوکس ترین کابینت آشپزخانه در بازار شناخته شود، از دیگر ویژگی های انواع کابینت چوبی لوکس، مقاومت بسیار زیاد  و  بالا در برابر ضربه و  آکوستیک یا عایق صدا بودن می باشد. قابلیت رنگ آمیزی چوب ها در طراحی کابینت برای تولیدکنندگان کاملاَ فراهم می باشد و بخوبی می توان رنگ کابینت ها را با سایر اجزاء محیط همسان سازی نمایید. برخی دیگر از ویژگی های کابینت چوبی لوکس عبارت است از:

  1. داشتن بافتی بسیار زیبا و طبیعی
  2. فرم پذیری بسیار عالی و تنوع خیلی زیاد در طراحی
  3. استقامت بسیار بالا و طول عمر زیاد و عایق صدا
  4. رنگ پذیری به شدت بی نظیر و انعطاف پذیری بسیار زیاد و بالا
  • مهم ترین مزیت استفاده کرذن از روکش چوب بجای چوب کاهش 50 تا 70 درصدی قیمت تمام شده کابینت می باشد.
  • بدلیلی تنوع بسیار زیادی که در روکش های چوبی موجود می باشد، باعث بالا رفتن قدرت انتخاب شما می شود.

پیشنهاد مطالعه در مقاله انواع کابینت چوبی لوکس : اجرا کابینت چوبی لوکس

انواع کابینت چوبی لوکس

انواع کابینت چوبی عبارت است از:

این تنوع بسیار زیاد در چوب های بسیار مختلف باعث ایجاد بسیار زیاد تنوع در قیمت، کیفیت و رنگ کابینت شده است. یکی از این چوب های بسیار کاربردی در این  مدل از کابیننت ها، چوب درخت توسکا می باشد که دارای گره‌های بسیار کوچک و بسیار زیبایی می باشد و  رنگ های بسیار  روشنی دارد. یکی دیگر از چوب هایی که در ساخت کابینت چوبی لوکس استفاده ی بسیار فراوانی می شود چوب افرا  می باشد که این چوب هم رنگ بسیار روشنی دارد و بافت یک دست و ریزی را دارا است. بدلیل وزن بسیار خوب و مناسبی که این چوب دارد برای طراحی کابینت چوبی لوکس از چوب افرا استفاده ی بسیار زیادی می شود.

چوب ها می تواند متریال های بسیار مناسبی برای طراحی کابینت نئوکلاسیک بوده باشد. رنگ چوب ونگه ها مایل به قهوه ای شناخته شده است و در گروه درختان آفریقایی قرار خواهد گرفت، وزن بسیار زیاد و بالا و بافتی بسیار متراکم از خصوصیات بسیار جالب درخت ونگه می باشد. چوب گیلاس رنگ قهوه ای بسیار ب تیره متمایل به قرمز دارد و به تراکم و وزنی بسیار بالا شناخته شده است. کابینت چوب گیلاس کیفیت بسیار بالایی را دارد و در گروه کابینت های بسیار گران قیمت قرار گرفته است.

  • توسکا
  • افرا
  • ونگه
  • راش
  • گیلاس
  • چوب روسی
  • بلوط
  • گردو

کابینت چوبی لوکس با چوب راش و بلوط و گردو

چوب راش برای تولید کردن کابینت چوبی لوکس گزینه ای بسیار عالی و ایده آل می باشد. بدلیل خواص فیزیکی و نفوذ پذیری بسیار زیاد و بافت انواع چوب، موریانه ها و حشرات می توانند به سرعت رشد داده شوند. چوب درخت راش بافت بسیار سنگینی دارد و مقاومت بسیار عالی و خوبی در مقابل حشرات را دارا می باشند، با. وزن سنگین و تراکم بالای چوب راش موجب مقاوم بودن راش در مقابل حشرات را دارد. چوب بلوط از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده است و با قیمت نسبتاً مناسبی عرضه شده است. برای کابینت آشپزخانه چوبی برخی اوقات از چوب بلوط قرمز استفاده خواهد شد. چوب بلوط قرمز مقاومت بسیار عالی و خوبی در مقابل رطوبت و فشار داشته است. چوب بلوط قرمز در سبک های سنتی و کلاسیک  کاربرد فراوانی  دارد. چوب گردو  برای ساخت کابینت آشپزخانه ها بسیار مطرح میباشد. کابینت آشپزخانه چوبی ظاهری بسیار شیک و مقاومتی مثال نزدنی  دارد. چوب های گردو بسیار باارزش می باشند و در دکوراسیون کاربرد بسیار زیادی دارند. چوب های گردو می توانند رنگ های بسیار متنوعی داشته باشند. کابینت آشپزخانه ی کار شده  با چوب گردو می تواند در چند دهه مورد استفاده ی بسیار زیادی قرار بگیرد؛ متداول ترین رنگ های کابینت چوبی لوکس  عبارت است از:

  • شیری
  • سفید
  • قهوه ای روشن و تیره
  • کرم
  • ماهاگونی

انواع کابینت چوبی لوکس

 

خرید کابینت آشپزخانه چوبی

خرید کابینت آشپزخانه چوبی در آلپینو دکور:

هیچ چیز به گرما و جذابیت یک آشپزخانه چوبی نزدیک نمی شود.

یک جلد طبیعی متناسب با هر خانه ،

دانه های آشکار و پیچیده ای شما را از تهیه آشپزخانه ای منحصر به فرد مطمئن می کند.

غنی و همه کاره ، هنگام انتخاب طرح چوب می توانید ظاهری کلاسیک یا معاصر را انتخاب کنید.

یک آشپزخانه شیک چوبی یک احساس خانه در مزرعه را به ارمغان می آورد.

در حالی که انتخاب درب های بدون دستگیره بسیار مدرن به نظر می رسد.

با کاملاً متناسب با انواع پالت های رنگی و میز کار ، آشپزخانه ای کاملاً بی انتها تهیه خواهید کرد.

برای الهام بیشتر طیف وسیعی از اتمام واحد آشپزخانه را کاوش کنید.

به طور خاص کابینت آشپزخانه از چوب جامد برای ایجاد محیطی مناسب در یکی از شلوغ ترین اتاق های خانه مناسب است.

 

خرید کابینت آشپزخانه چوبی

یک آشپزخانه بلوطی با رنگ چوبی واقعی می تواند بلافاصله یک منطقه کاملاً کاربردی را به فضایی جذاب تبدیل کند –

که هر مهمان از دیدن آن خوشحال می شود.

یکی دیگر از امتیازات واحدهای آشپزخانه چوبی ، کاربردهای متنوع آنها است.

خواه به دنبال جذابیت روستایی یا یک ظاهر طراحی مدرن به آشپزخانه خود باشید.

طیف وسیعی از کابینت های ما چیزی متناسب با قیمت را ارائه می دهند.

در اینجا در کابینت های آشپزخانه جامد چوب ،

ما فقط در ساخت بهترین کابینت های آشپزخانه چوبی واقعی با استفاده از تنها با کیفیت ترین مواد موجود تخصص داریم.

خرید کابینت آشپزخانه چوبی

کابینت آشپزخانه بلوط

کابینت آشپزخانه بلوط ما با استاندارد بسیار بالایی ساخته شده است که هر آشپزخانه ای را بالا می برد و فضای کار شما را به یک محیط واقعاً پذیرا تبدیل می کند.

ما قبل از تصفیه این کابینت ها و لاشه ها با لاک سه لایه برای یک پوشش مقاوم ، زیبا و زیبا از ماشین آلات CNC با کیفیت بالا استفاده می کنیم.

طیف وسیعی از کابینت های آشپزخانه چوبی واقعی در انگلستان در انبار موجود است و به همین ترتیب می توانید ظرف یک هفته پس از سفارش ، تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد کابینت کلاسیک

 

انواع کابینت چوبی

انواع مختلفی از مواد وجود دارد که می توانید کابینت خود را از آنها تهیه کنید.

برخی از ملاحظاتی که می خواهید به خاطر بسپارید ،

دوام ، سخت بودن یا آسان بودن تمیز کردن مواد است.

و البته اینکه آیا ماده خاصی متناسب با ظاهر کلی است که می خواهید بدست آورید یا نه.

انواع کابینت چوبی درآلپینو دکور

کابینت های چوبی

کابینت های چوبی یک انتخاب کلاسیک در آشپزخانه ها است.

آنها تمایل ندارند خراشیده شوند یا به راحتی بشکنند و بیشتر آنها از یک درزگیر استفاده می کنند .

که از لکه دار شدن نشت می کند. تمیز کردن آنها نیز نسبتاً آسان است.

فقط به یک دستمال سریع با پارچه ای مرطوب یا بیشتر تمیز کردن با پاک کننده چوب نیاز دارید.

همچنین انتخاب های بی شماری بین رنگ ها ،

دانه ها و پایان های مختلف وجود دارد که امکان شخصی سازی بیشتر را فراهم می کند.

این انواع مختلف چوب را بررسی کنید تا ببینید با این مواد کابینت به راحتی می توانید آشپزخانه خود را بی نظیر کنید.

انواع کابینت چوبی

انواع کابینت چوبی

Hickory

کابینت های Hickory بسیار محکم هستند و در طول سال فرسایش می کنند.

و همچنین بدون تحمل آسیب زیاد ، ضربه های سختی را متحمل می شوند ، اما قیمت آنها نیز گران است.

این چوب سخت دارای یک دانه شعله مانند است که از درون آن عبور می کند و طراحی های ساخته شده توسط آن می تواند کاملاً آشکار در آشپزخانه باشد.

با این حال ، دانه چوب همچنین می تواند آشپزخانه را تحت فشار قرار دهد و همچنین فضای آشپزخانه شما را کوچکتر کند.

این چوب چوبی است که تمیز کردن ملایم را می طلبد ، زیرا تمیز کننده بسیار خشن باعث آسیب می شود.

فروش کابینت فلزی

فروش کابینت فلزی

بلوط

کابینت آشپزخانه بلوط یکی از پرفروش ترین کابینت های موجود در بازار است که به دلیل دانه باز و چوب سخت و سنگین شناخته شده است.

با بسیاری از گزینه های رنگی و عوامل مقاومت مانند مقاومت در برابر آب ، برای آشپزخانه ای که اغلب استفاده می شود منطقی است.

بلوط همچنین نسبت به سایر چوب های سخت جامد هزینه کمتری دارد و بسیاری از آن جنبه را دوست دارند.

دانه باز برای برخی ویژگی منفی ایجاد می کند زیرا در هر اتمام نمایان می شود .

و اگر بعداً تصمیم به رنگ آمیزی کابینت خود بگیرید ، پوشاندن آن دشوار است.

اگر تصمیم بگیرید خانه خود را بفروشید هزینه کمتری اگرچه اکنون خوب است اما می تواند منفی باشد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید