کابینت کلاسیک چوبی | نکات ضروری برای خرید کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک چوبی

در دنیای امروز، توجه به زیبایی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه بیش از پیش اهمیت یافته است؛ همین موضوع سبب شده است تا سبک ها و مدل های المان های دکوراسیون داخلی بصورت مداوم، همسو با تغییرات مد و سلیقه افراد، به روز شوند. در کنار تمامی سبک ها و مدل های کابینت، کابینت کلاسیک یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین انواع کابینت بوده که در دسته کابینت های خاص و لاکچری بازار قرار می گیرد. کابینت کلاسیک چوبی از زیباترین مدل های این سبک میباشد. در این مقاله آلپینو به عنوان مرکز فروش کابینت ممبران اصفهان قصد دارد به بررسی نکات ضروری برای خرید کابینت کلاسیک بپردازد. تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

معرفی کابینت کلاسیک چوبی:

همانگونه که از اسم این کابینت مشخص است، این نوع کابینت زیر مجموعه سبک کابینت های کلاسیک بوده که به دلیل جنس چوبی خود، از زیبایی خاص و قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر سبک کلاسیک برخوردار است. در واقع، دلیل اصلی قیمت بالای کابینت کلاسیک چوبی، متریال استفاده شده در ساخت آن است؛ چراکه در ساخت این نوع کابینت از چوب های طبیعی ارزشمندی مانند گیلاس، بلوط، راش، گردو و.. استفاده می شود.

کابینت کلاسیک چوبی با نام کابینت تمام چوب یا کابینت چوبی نیز عنوان می شود. بطور کلی این مدل از کابینت کلاسیک، تلفیقی از هنر و چوب بوده که شمایی لوکس و اشرافی را به منزل و آشپزخانه می بخشد.

بیشتر بخوانید: به صرفه ترین نوع کابینت کلاسیک کدام است؟

در خرید کابینت چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

از آنجایی که یکی از قسمت هایی که با طراحی زیبا می تواند تا حد زیادی سبک منزل را تغییر بدهد کابینت است بهتر است در هنگام خرید آن برخی از نکات را در نظر بگیرید:

1. جنس کابینت: مهم ترین چیزی که باید در هنگام خرید کابینت به آن دقت داشته باشید جنس کابینت است. از آنجایی که چوبی که در اجرای کابینت استفاده می شود درجه 1و 2 و 3 دارد بهتر است مرغوب ترین آن را انتخاب کنید تا طی سالهای طولانی دچار پوسیدگی و خراب شدن نشود. ممکن است کابینت با کیفیت بیشتر هزینه بیشتری داشته باشد اما دوام آن تا چندین سال تضمین خواهد شد.

2. توجه به رنگ: با توجه به این که حجم زیادی از آشپزخانه قرار است با کابینت ها پر شود بهتر است در انتخاب رنگ آن دقت کنید. اگر فضایی که دارید بزرگ است هیچ ایرادی ندارد که رنگ های تیره چوب را انتخاب کنید اما امروزه پیشنهاد می شود برای خانه های کوچک کابینت های رنگ روشن یا حتی سفید انتخاب شود. این کابینت ها علاوه بر این که نور را بازتاب می کنند و فضای شما را روشن تر می کنند آن را بزرگتر هم نشان می دهند.

3. قیمت اجرا: قیمت اجرای کابینت با توجه به کابینت ساز و سبک کاری که انتخاب می کنید ممکن است متفاوت باشد. اما اگز ساکن استان اصفهان هستید و به دنبال یک کابینت ساز در اصفهان هستید که با هزینه مقرون به صرفه بهترین سبک کابینت را برای شما اجرا کند پیشنهاد من به شما آلپینو دکور است. این مجموعه بیش از 10 ها پروژه موفق و حرفه ای انجام داده است که می توانید در صفحه پروژه ها آن را مشاهده کنید. همچنین در این سالها با تجربه و دانشی که در این زمینه به دست آورده است به عنوان یکی از بهترین مشاورین در زمینه انتخاب بهترین سبک کابینت می توانید روی آن حساب کنید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی یا مشاوره رایگان با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

4. هماهنگی با سایر وسایل: اگر سبک مبلمان، پرده ها و سایر وسایل منزلتان مدرن است بهتر است رنگ و طرحی را انتخاب کنید که از لحاظ شگل و رنگ میان آن با سایر اقلام موجود هماهنگی وجود داشته باشد. مثلا اگر همه وسایل کلاسیک و قدیمی است در انتخاب کابینت دقت کنید کابینت های چوبی سبک کلاسیک را انتخاب کنید. اگر دوام و طول عمر بالا برایتان اهمیت دارد می توانید کابینت های هایگلاس را انتخاب کنید تا در برابر حرارت و آب تا حد زیادی عایق باشد.

اگر این مطلب از سایت آلپینو دکور برایتان مفید بود یا تجربه ای در زمینه اجرای کابینت کلاسیک یا ممبران یا …. دارید و حتی موردی بود که در این مطلب به آن پرداخته نشده بود خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها آن را با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید. امید است پس از مطالعه این مطلب بتوانید متناسب با نیاز منزلتان بهترین رنگ، جنس و سبک کابینت را انتخاب کنید. اما در صورتی که هنوز نتوانسته اید کابینت مورد نظرتان را پیدا کنید می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید. از صفر تا صد خرید کابینت تا اجرای آن با قیمت کف بازار همراهتان خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید