ویژگی کابینت چوبی لوکس

ویژگی کابینت چوبی لوکس

ویژگی کابینت چوبی لوکس

ویژگی کابینت چوبی لوکس چیست ؛ باید بدانید آشپزخانه ، قلب هر خانه‌ای به حساب می آید و همانطور که می‌دانید نقطه کانونی آشپزخانه، کابینت‌های است. سبک بسیار دلخواه در خانه و  آشپزخانه، صرف نظر از اینکه کلاسیک چوبی یا مدرن چوبی باشد با نوع طراحی کابینت‌هایش نمایان خواهد شد؛ به این علت که کابینت‌ها بخش بسیار بزرگی از دیوار آشپزخانه را به خود دارند و بسیار جلب توجه خواهند کرد، به همین علت هرگز نباید از تاثیر آن‌ها در دکوراسیون آشپزخانه ، به راحتی عبور نمایید، همه‌ی افراد میل زیادی به کابینت‌های چوبی لوکس و جدید در آشپزخانه دارند و علاوه بر جلوه‌گری بیشتر، احساس بسیار خاص بودن را نیز در فضا خواهند داشت. برای به وجود آوردن این احساس  در آشپزخانه، بسیار لازم می باشد علاوه بر طراحی کابینت‌ها، از متریال باکیفیت نیز استفاده نمایید و البته نکات مهم دیگری را نیز مد نظر بگیرید که در ادامه قصد داریم به برخی از آن‌ها، اشاره ای داشته باشیم.

ویژگیهای کابینت لوکس

قبل از صرف کردن زیاد هزینه ها و زمان برای انتخاب و خرید کابینت چوبی لوکس آشپزخانه ، بسیار مهم بوده است جزئیات بسیار ریز را مشخص نماییم و ببینیم چه مورد ملاک‌هایی  از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد. ایده گرفتن از کارهای طراحان معروف و شرکت‌های برند که در فضای مجازی موجود می باشند، یک راهی بسیار مفید و سودمند می باشد که می‌تواند در این در انتخاب ما، بسیار موثر گردد.

پیشنهاد مطالعه در مقاله ویژگی کابینت چوبی لوکس : قیمت کابیت چوبی لوکس اصفهان

ویژگی کابینت چوبی لوکس

انتخاب سبک کابینت آشپزخانه

قبل از بررسی ویژگی های کابینت چوبی لوکس باید در انتخاب سبک زیرکانه عمل نمایید، کابینت‌های زیبا و منحصربفرد را می‌توانید در سبک و طرح‌های فراوانی پیدا کنید؛ هر سبکی از کابینت آشپزخانه ، چنانچه بسیار متناسب با فضای آشپزخانه انتخاب گردد، می‌تواند بسیار منحصربفرد واقع شود. پیشنهادی می کنیم سبکی از کابینت را انتخاب نمایید که اجازه بروز خلاقیت‌های بسیار بیشتر را در چیدمان وسایل آشپزخانه دهد و دست شما را باز ‌گذارد تا در چیدمان منزل و تزئینات لوکس آشپزخانه، از وسایل و لوازم زیبا بهره ببرید. سبک کابینت آشپزخانه، شخصیت آشپزخانه را به بیننده معرفی می‌ نماید و موجب می‌شود که فضای آشپزخانه، وزن و فرم بسیار مخصوص به خود را دارا شود. از میان دو سبک رایج کابینت چوبی لوکس، می‌توان به سبک چوبی مدرن و سبک چوبی کلاسیک اشاره ای داشته باشیم، که هر کدام بنا بر مدل و شکل طراحی، زیرشاخه‌های بسیار مختلفی را دارا هستند. به خلاصه ای از ویژگی های کابینت چوبی لوکس می پردازیم:

  1. جذابیت بسیار زیاد و گرمی بسیار خاص بدلیل استفاده از چوب طبیعی
  2. تولید سفارشی و تطابق بسیار زیاد و حداکثری با سلیقه ی کارفرما
  3. استفاده ای بسیار بهینه از فضا با کم ترین پرتی ممکن در فضا
  4. تنوعی بسیار بالا در انتخاب مدل و رنگ کابینت ها
  5. طول عمر و دوام بسیار بسیار زیاد

ویژگی کابینت چوبی لوکس ؛  چوب راش چیست؟

مهمترین ویژگی کابینت چوبی لوکس، چوب راش قیمت بسیار بسیار مناسب‌تر نسبت به سایر کابینت‌های چوب طبیعی مب باشد. بهترین چوب راش متعلق به کشور‌های اروپایی (آلمان و گرجستان) می باشد که کیفیتی بسیار مناسبی را دارا می باشند چوب‌های راش ایرانی هم در بازار ایران موجود هستند ولی بافتی  یکنواخت را  ندارند و بصورت مناسب خشک نمی شوند و گره های زیادی دارند این امر موجب کم بودن کیفیت چوب راش ایرانی برای ساخت کابینت چوبی لوکس شده است.

خصوصیات چوب راش عبارت است از:

  • قیمت بسیار مقرون به صرفه
  • رنگ مایل به قرمز شتری یا روشن تر
  • بافتی بسیار زیبا و چشم نواز و باکلاس
  • فرم پذیری و انعطاف پذیری بسیار زیاد و بالا

پیشنهاد مطالعه در مقاله ویژگی کابینت چوبی لوکس : اجرا کابیت چوبی لوکس

ویژگی کابینت چوبی لوکس

ویژگی کابینت چوبی لوکس ، چوب گردو را توضیح دهید ؟

کابینت چوب گردو بدلیل قیمتی سرسام آور و بسیار بالای چوب گردو درجه یک جزو کابینت‌هایی می باشد که کمتر طراحی و تولید می گردد و قشر بسیار مرفه و سرمایه دار جامعه میتوانند از پس هزینه های این کابینت بر بیایند.. برای افزایش استحکام کار می‌توانید از لایی گردو که ضخامت های بسیار بیشتری دارد بجای روکش استفاده نمایید که کمی هزینه آن  باز هم بیشتر خواهد شد اما کیفیت و طول عمر کابینت بطور قابل توجهی افزایش خواهدد یافت.

خصوصیات چوب گردو عبارت است از:

  • رایحه ای بسیار لطیف و  خوش بو
  • بافتی بی نظیر و بسیار زیبا
  • شکل پذیری عالی
  • دوام و طول عمر زیاد یا به صطلاح( مرگ ندارد)

ویژگی کابینت چوبی لوکس ، چوب بلوط را ذکر کنید؟

بهتر است بدانید برای انتخاب کابینت چوبی لوکس میزان بودجه نقش بسیار تعیین کننده ای را دارد. کابینت چوب بلوط از نظر قیمت و نرخ مابین کابینت‌های چوب راش و گردو قرار خواهد گرفت. یعنی از راش گران‌تر و از گردو ارزان‌تر و تقریباً پر متقاضی‌ترین نوع کابینت چوبی لوکس است. کابینت چوب بلوط استحکام بسیار زیادی را دارد و تا سال‌های بسیار زیادی می‌تواند برای شما کار دهد. بهترین رنگ‌هایی کابینت چوب بلوط ، وایت واش (سفید) و سایر رنگ‌های روشن مثل کرم می باشد.

خصوصیات چوب بلوط عبارت است از:

  • فرم پذیری بسیار مناسب
  • بافت و رگه هایی بسیار زیبا
  • رنگ پذیری عالی و مطمئن
  • دوام و استحکامی بسیار بالا

نحوه انتخاب طرح کابینت چوبی لوکس چیست؟

بعد از مشخص شدن سبک کابینت و متریال مصرفی وقت انتخاب طرح کابینت آشپزخانه خواهد رسید. انتخاب طرح  شامل موارد زیر می باشد: انتخاب مدل منبت‌های ستون و سر ستون و همچنین درب کابینت باشد. انتخاب رنگ کابینت چوبی لوکس، انتخاب دستگیره و نوع صفحه روی کابینت عللی هستند که در انتخاب طرح کابینت تاثیر بسیار  زیادی دارند. مدل درب‌های چوبی کابینت در قیمت و زیبایی کار تاثیری بسیار زیادی دارد در انتخاب آن نهایت دقت و سلیقه خود را بکار ببندید. اندازه فضای آشپزخانه و ابعاد آن را در نظر بگیرید برای نمونه: کابینت جزیره برای آشپزخانه‌ای که عرض کم و طول بسیار زیادی دارد گزینه مناسبی اصلا نخواهد بود و بهتر می باش در آشپزخانه‌هایی که فضای بیشتری دارند استفاده گردد.

ارتباط اقلیم آب و هوایی با انتخاب متریال

دو پروژه ی بسیار مختلف را برای کابینت چوبی لوکس در نظر بگیرید که قرار می باشد در هردوی آنها درب ورودی و کابینت چوبی لوکس اجرا شود. یکی از این پروژه‌ها در منطقه‌ای بسیار مرطوب و پر‌بارش مانند: شمال کشور قرار دارد و دیگری در شهری مانند تهران، مطمئناً پیشنهاداتی که ما برای اجرای دکوراسیون چوبی در این دو منطقه خواهد شد بسیار متفاوت می باشد.

ویژگی کابینت چوبی لوکس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید