قیمت کابینت چوبی لوکس

قیمت کابینت چوبی لوکس

هر ساله با افزایش نرخ و قیمت کابینت چوبی لوکس و ورقه های ام دی اف مواجه می شوید. تغییرات نرخ و قیمت ورقه های چوبی و ام دی اف باعث شده است هرسال در اکثر وب سایت های کابینت های آشپزخانه یک سری تغییرات اساسی در روند قیمت گذاری داشته باشند.

قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان بیشتر برای سبک کابینت کلاسیک استفاده میشود. در مورد انواع قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان اول باید بدانید چه نوع کابینت چوبی مدنظرتان است؛ همونطور که در انواع کابینت آشپزخانه اشاره شده است، در بازار، هم کابینت تمام چوب، روکش چوب وجود دارد و هم کابینت با روکش چوب طبیعی و مصنوعی نیز وجود دارد. طبیعتاً کابینت های تمام چوب خیلی گران تر هستند چون اصولاً چوب متریال ارزانی نمی باشد.

بازه قیمت کابینت چوبی لوکس در خرداد ۱۴۰۱

بازده قیمت کابینت هایی که در بازار وجود دارند برآورد قیمت نهایی، خیلی جزئیات زیادتری را دارد که در داخل مطلب زیر محاسبه قیمت کابینت بیان شده است؛ اما به طور حدودی اگر بخواهیم بازه قیمت کابینت چوبی را به ازای هر متر طول (توجه کنین هر «متر طول»، یعنی فاصله ای که کابینت روی زمین قرار دارد، و نه متر مربع) می باشد، در شرح زیر است:

قیمت کابینت چوبی لوکس

باید درنظر داشته باشید که این اعداد فقط یک راهنما و دید کلی را ارائه می کنند. شما باید با کابینت سازهای مختلف و مورد اطمینانی مذاکره کنید و اقتصادی ترین قیمت رو برای کابینت چوبی ای که علاقه داری بدست بیاروید.

بازه حدودی قیمت کابینت چوبی در تاریخ  04/03/1401

نوع کابینت چوبی حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان) بروزرسانی
چوبی (تمام چوب) 11000000 20000000 04/03/1401
روکش چوب 7000000 8000000 04/03/1401

جدول قیمت انواع کابینت آشپزخانه – 1401

نکته ی بسیار مهم این است که: یک متر کابینت استاندارد برای محاسبه ی قیمت جدول های زیر بسیار ضروری می باشد. باید توجه کنید یک متر کابینت استاندارد یعنی هزینه متریال و اجرای یک متر کابینت زمینی با عمق ۵۵ و ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر + یک متر کابینت دیواری با عمق ۳۰ و ارتفاع ۷۰ سانتی‌متر (و با طراحی (کاملاً ساده) تاکید می کنیم طراحی کاملا ساده باشد نرخ و قیمت های زیر محاسبه می گردد.

هر چند که قیمت متری روش درستی نیست، اما برای اینکه با حدود قیمت آشنا شوید، قیمت یک متر کابینت استاندارد برای انواع متریال را در جدول زیر ارائه کردیم.

تاریخ به روزرسانی قیمت ها توسط آلپینو دکور  04/03/1401

نوع کابینت حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان) توضیحات نکات تکمیلی
قیمت نئوپان روکش ملامینه 2500000 3000000 بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه 04/03/1401
قیمت کابینت ام دی اف ایرانی 2900000 3500000 ورق ام دی اف ایرانی 04/03/1401
قیمت کابینت ام دی اف خارجی 3500000 4000000 ورق ام دی اف خارجی 04/03/1401
قیمت کابینت پولیشی (وانزو) 7000000 9000000 04/03/1401
قیمت ام دی اف خام  با رنگ پلی اورتان 6500000 8000000 04/03/1401
قیمت کابینت چوبی روکش 7000000 8000000 بستگی زیاد به طرح و رنگ دارد 04/03/1401
قیمت کابینت پی وی سی 4000000 5000000 04/03/1401
قیمت کابینت فلزی-گالوانیزه 3000000 4000000 04/03/1401
قیمت کابینت فلزی-استیل 5000000 8000000 04/03/1401

چه پارامترهایی بر قیمت کابینت چوبی لوکس 1401 ، امروزی و مدرن دخیل هستند؟

برای محاسبه ی پارامترهای قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان طرفند هایی وجود دارد. قیمت کابینت های تمام شده، شامل متغیر هایی می باشد که اگر بخواهیم به قیمت در سال جدید برسیم باید میزان تغییرات در هریک از این متغیر ها رو بررسی کنید و در نهایت میزان تغییر و افزایش قیمت کلی را به دست بیاریم. این متغیر ها شامل این ۲ مورد می باشد:

  1. قیمت متریال شامل ورق کابینت، صفحه کابینت و …: قیمت متریالتی ساحت کابینت در صنعت کابینت سازی حدود ۶۰ درصد قیمت نهایی رو تشکیل می دهند و شامل هزینه تمامی متریال خرد و کلان کابینت ها یعنی شامل: ابزارها، چسب، ورق های کابینت، صفحات کابینت، دستگیره ها و یراق آلات و … می باشند.
  2. میزان دستمزد و سود تیمِ کابینت ساز: دستمزد کابینت سازان شامل: حقوق کارگران و نصاب های کابینت و هزینه های جاری مثل حمل و نقل، هزینه ی جا به جایی با سایر وسایل نقلیه و…. است. سود هم مقدار سودی می باشد که مسئول تیم کابینت سازی برای انجام پروژه ها نهایتاً نصیبش میشود بطور کلی می توانیم بگوییم دستمزد و میزان سود حدود ۴۰ درصد از قیمت نهایی رو شامل خواهد شد.

قیمت متریال کابینت چوبی لوکس در اصفهان 1401 به صورت مستقیم با نوسانات ارزی کشور در ارتباط است و هرگونه تغییر در قیمت دلار به سرعت بر قیمت مواد اولیه انواع مختلف کابینت اثر مستقیمی می گذارد (فرض می کنیم نرخ ارز بین ۱۵ تا ۴۵ درصد ممکن است که تغییر نماید)

علاوه بر این گفته ها، میزان تورم هم بر میزان دستمزد و سود کابینت‌ساز ها اثر بسیار فراوانی خواهد داشت، هر چند این افزایش دستمزد، خود را به تدریج نشان میدهذ اما معمولاً با شروع سال جدید این تغییرات بسیار پر رنگ تر می شوند. اما معمولاً این تغییرات در میزان دستمزد دقیقاً منطبق با نرخ تورم نیست و کمتر از ان است(برآورد می کنیم میزان تورم بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در سال 1401 است.

قیمت کابینت چوبی لوکس

قیمت کابینت کلاسیک چوبی در سال 1401

باتوجه به اینکه قیمت اکثر محصولاتی که در ایران تولید می شود، به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به نرخ دلار بسیار وابسته بوده است و دائما در حال تغییرات بسیار زیادی می باشد. در این بین، کابینت آشپزخانه نیز از دسته محصولاتی می باشد که مستقیماً بر اساس نرخ ارز خواه یا ناخواه قیمت گذاری خواهد شد؛ به خاطر اینکه اکثر متریال مورد استفاده در ساخت کابینت کلاسیک  از جمله : ام دی اف، چوب، رنگ و اتصالات از کشورهای دیگر تامین می گردد، تغییرات ارزی بر قیمت این نوع کابینت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. با این حال، شما به عنوان یک مصرف کننده لازم است از قیمت کابینت کلاسیک و عوامل تاثیرگذار در کاهش و یا افزایش آن مطلع بوده تا نسبت به بودجه م نظر و نیاز خود بهترین نوع از کابینت را سفارش و خریداری نمایید.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت کابینت کلاسیک را نام ببرید؟

از مهم ترین دلایل قیمت قابل توجه و حتی گران کابینت کلاسیک ، بالا بودن قیمت چوب، ام دی اف، سرمایه در گردش و همچنین دستمزد پرسنل و تیم اجرا کننده می باشد. به طورکلی باید بدانید، از عوامل مهمی که در تعیین قیمت نهایی کابینت کلاسیک تاثیرگذار خواهند بود، عبارت می باشد از:

  1. هزینه طراحی کابینت برای سایر پروژه های اداری، خانگی و …
  2. هزینه خرید چوب و متریال اولیه برای شروع پروژه ها
  3. هزینه خرید ام دی اف در انواع ضخامت ها و سایز
  4. هزینه خرید رنگ ب توجه به نوع دکوراسیون
  5. هزینه ساخت و دستمزد تیم
  6. هزینه خرید یراق و حمل و نصب توسط تیم اجرایی

 باید بسیار دقت داشته باشید که، کیفیت متریال مصرفی و مهمتر از آن مهارت کابینت ساز تاثیر قابل توجهی در زیبایی، کارایی و به طورکلی کیفیت ساخت کابینت کلاسیک خواهد داشت. پس توصیه می گردد تا با کسب اطلاعات بیشتر در حوزه تعیین قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان ، با در نظر گرفتن موارد و نکات ذکر شده ای بیان کردیم، سازنده ای را انتخاب نمایید که از متریال مرغوب استفاده کند و مهمتر از آن مهارتی غیرقابل انکار نیز داشته باشد.

قیمت کابینت PVC در اصفهان از شرکت آلپینو دکور

آشپزخانه قلب هر خانه ای می باشد. یک آشپزخانه زیبا و بسیار کاربردی نه تنها ظاهر کلی منزل شما را افزایش خواهد داد بلکه زندگی همه اعضا را بسیار راحت و راحت تر می کند. با تغییر روند هر روز، مردم اکنون آشپزخانه های مدولار را برای تغییر دکوراسیون منزل نیز انتخاب می کنند تا خانه را حداقل و در عین حال کاملاً  مدرن و لاکچری کنند. امروزه مردم کابینت های چوبی قدیمی خود را در آشپزخانه با کابینت های آشپزخانه پی وی سی جدید جایگزین می نمایند. دلایل بسیار زیادی نیز وجود دارد که مردم کابینت های PVC (پلی وینیل کلراید) را ترجیح می دهند. اما آشپزخانه های مدل PVC نیز چندین عیب نیز دارد بهتر است قبل از استفاده از نصب کابینت های آشپزخانه PVC ، اجازه دهید انواع، جزئیات و دلایل انتخاب مردم برای آن را مرور کنیم. پی وی سی ماده ی بسیار متداولی بوده است که در لوله کشی و اتصالات حمام  نیز استفاده ی بسیار فراونی دارد. این ماده به دلیل ضد آب بودن و سبک بودن در چنین اتصالات بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. این ویژگی های مواد اولیه باعث می شود که برای ساخت کابینت در آشپزخانه نیز یک انتخاب خیلی سلیقه ای و ترجیحی باشد.

آشنایی با تیم حرفه ای آلپینو دکور برای قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان

 گروه متخصص دکوراسیون داخلی آلپینو با بیش از سال ها تجربه ی کاری حرفه ای، طراح و مجری انواع دکوراسیون های اداری، تجاری و مسکونی و پیش رو در کسب رضایت مشتری، در سال ۱۳۷۵ فعالیت حرفه ای خود را در زمینه طراحی، تولید و اجرای کابینتهای مدرن و کلاسیک و سایر بخش های دکوراسیون داخلی، بصورت تخصصی آغاز کرده است. پس از کسب تجربیات مختلف و طراحی و اجرای پروژه های بسیار متنوع، گستره مشتریان شرکت افزایش چشمگیری یافته است و با بهره گیری از طراحی های جدید و نیروهای متخصص و مجرب و استفاده از ماشین آلات مدرن وسعی بر آن کرده است تا نظر خوب مشتریان را به خود جلب کند. مفتخریم که در طی این سال ها مشتریان مان نماینده ما در جهت معرفی برند آلپینو بوده اند. با سپردن پروژه های دکوراسیون داخلی به تیم حرفه ای آلپینو دیگر نگران برآورد هرینه ها نباشید زیرا سایت آلپینو دکور خدمات تخمین هزینه ها را با توجه به متراژ انتخابی شما حساب می کند و شما می توانید با آن هزینه هایتان را تخمین بزنید.

قیمت کابینت چوبی لوکس

خدمات آلپینو دکور برای مشتریان چیست؟

برآورد هزینه کابینت آشپزخانه به صورت آنلاین: قطعا یکی از مهمترین دغدغه های هر شخص، یا صاحب پروژه ی سازمان و شرکتی درتصمیم گیری برای اجرای دکوراسیون جدید یا باز سازی هزینه ها طی انجام گرفتن کار می باشد. آلپینو بهترین و دقیق ترین مرجع محاسبه آنلاین قیمت کابینت آشپزخانه و همچنین دکوراسیون های داخلی می باشد و برای این دغدغه ها راه حلی اندیشیده است. با توجه به پیچیده بودن و تنوع نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه، آلپینو اقدام به طراحی مرکز آنلاینی کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند شخصاً قبل و بعد از نصب کابینت قیمت تمام شده کار خود را محاسبه نمایند و با یک تخمین قیمت حدودی کار خود را پیش ببرند.(اگر در مورد نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه اطلاعاتی ندارید لطفا مقاله نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه از آلپینو را مطالعه نمایید)

نحوه محاسبه قیمت کابینت: اگر می خواهید با نحوه محاسبه قیمت کابینت آشنا بشوید آلپینو دکور این امکان را برای شما فراهم کرده است و شما به راحتی می توانید نحوه ی محاسبه ی قیمت کابینت را برای خود و شرکای خود بدست بیاورید.

برآورد قیمت کابینت چوبی لوکس 1401 در اواخر بهار توسط تیم آلپینو 

همانطور که تمام اجناس و خدمات به طور روزانه، ماهانه یا سالانه تغییر قیمت بسیار زیادی دارند، اجرای کابینت هم ازاین مقوله های مالی و ارزی اصلا مستثنی نیست و چون این تغییر قیمت هم در زمینه متریال با بالارفتن ارز هم خوانی دارد و هم دستمزدها هر ساله افزایش بسیار زیادی پیدا می‌کند، پس نیاز به بررسی بسیار دقیقی دارد. شاید بتوانیم نهایتا دستمزدها ر تا حدودی تخمین بزنیم اما قیمت ارز را هرگز نمی توانیم؟ این معقوله اصلا مشخص نمی باشد.

آیا حرف ما درست نیست؟! برای همین هم ما این موضوع مهم را در سه حالت به صورت  بررسی می‌کنیم؛ برآورد با تغییر بسیار کم، تغییر متوسط و یا تغییر زیاد که شما تفاوت‌ها را در یک بازه مناسب مدنظر داشته باشید و از قیمت‌ها در سال ۱۴۰۱ مخصوصا در اردیبهشت ما اصلا شوکه نشوید. پس اول ببینیم برای برآورد قیمت باید به چه آیتم هایی توجه کنیم:

قیمت کابینت کاملا تمام شده، شامل متغیر هایی می باشد که اگر بخواهیم به قیمت در سال جدید برسیم باید میزان تغییرات در هریک از این متغیر ها رو بررسی کنید و در نهایت میزان تغییر و افزایش قیمت کلی را به دست بیاوریم. این متغیر ها شامل این ۲ مورد می باشد:

  1. صفحه کابینت و … (۶۰ درصد از قیمت نهایی می باشد)
  2. میزان دستمزد و سود تیمِ کابینت ساز (۴۰ درصد از قیمت نهایی است)

سناریوهای  آلپینو دکور برای برآورد قیمت کابینت چوبی لوکس 1401

۳ سناریوی رشد کم، متوسط و زیاد رو برای این برآورد درنظر گرفته ایم که با توجه به نسبت ۶۰ درصد برای متریال کابینت و ۴۰ درصد برای دستمزد و سود، میزان افزایش قیمت نهایی کابینت در هر سناریو برابر می شود با:

نکته ای بسیار مهم: درصدهای ارائه شده برای دستمزد بر اساس نرخ تورم (که توسط مرکز آمار نرخ تورم سالانه منتهی به دی ماه ١۴٠٠ برای خانوارهای کشور ۴٢,۴ درصد اعلام گردیده است) و برای متریال بر اساس فرضیات مربوط به افزایش نرخ دلار، تعیین می شود.

سناریو درصد افزایش برآورد شده برای متریال درصد افزایش برآورد شده برای دستمزد درصد افزایش قیمت نهایی کابینت
رشد کم 15 20 17
رشد متوسط 25 30 27
رشد زیاد 45 40 43

برآورد قیمت کابینت در اواخر بهار ۱۴۰۱ در سناریو با رشد زیاد

نوع کابینت حداقل قیمت حداکثر قیمت توضیحات
نئوپان روکش ملامینه 3003000 3575000 بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه
ام دی اف ایرانی 3861000 4576000 ورق ام دی اف ایرانی
ام دی اف خارجی 4576000 4572000 ورق ام دی اف خارجی
هایگلاس ایرانی 5005000 5577000 ورق هایگلاس ایرانی
هایگلاس خارجی 5434000 6149000 ورق هایگلاس خارجی
پلی گلاس و لمی گلاس ایرانی 5148000 6149000
پلی گلاس و لمی گلاس خارجی 5434000 6435000

برآورد قیمت کابینت در اواخر بهار ۱۴۰۱ در سناریو با رشد متوسط 

نوع کابینت حداقل قیمت حداکثر قیمت توضیحات
نئوپان روکش ملامینه 3003000 3575000 بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه
ام دی اف ایرانی 3861000 4576000 ورق ام دی اف ایرانی
ام دی اف خارجی 4576000 4572000 ورق ام دی اف خارجی
هایگلاس ایرانی 5005000 5577000 ورق هایگلاس ایرانی
هایگلاس خارجی 5434000 6149000 ورق هایگلاس خارجی
پلی گلاس و لمی گلاس ایرانی 5148000 6149000
پلی گلاس و لمی گلاس خارجی 5434000 6435000

منظور از جزئیات اجراییِ شفاف هزینه ها چیست؟

وقتی تیم کابینت ساز نرخ و قیمتی را برای شما تعیین می کند باید بدانید که قیمت بر اساس چه متریالی، چه برندی و چه طرحی می باشد. زیرا: روش محاسبه قیمت نهایی به این روش می باشد که:

  1. تعیین قیمت پایه:  تیم کابینت ساز بر اساس متریالی که انتخاب می کنید و برند مورد نظر، یک قیمت پایه‌ی متری در نظر میگیرد.
  2. بازدید حضوری:  بعد از تعیین قیمت پایه برای انجام و بازدید پروژه تیم کابینت ساز با بازدید کردن، ابعاد را به صورت بسیار دقیق اندازه گیری میکنند.
  3. شناخت سلیقه و نیازهای مشتری:  در مرحله بعدی، طرحی که صاحب پروژه پسند کرده است و دوست دارد را تیم کابینت ساز مطلع می شوند  (میتوانند از تصاویر مدل های کابینت، نمونه کارهای تیم کابینت ساز، دیدن کنید)
  4. طراحی:  بعد از اطلاع پیدا کردن از سلیقه ی مشتری تیم کابینت ساز یک طراحی اولیه  ی سه بعدی را انجام میدهند که مثلا در طراحی مشخص می شود که چند متر کابینت کمدی دارید، اپن یا جزیره تون چطور می باشد، کابینت سوپری و …. چه جزئیاتی خواهد داشت.
  5. محاسبه قیمت نهایی:  سپس، بر اساس متراژی که تیم کابینت ساز در بازدید حضوری اندازه گرفته است  (روی بازدید حضوری خیلی خیلی تاکید می نماییم، زیرا: تا بازدید حضوری نداشته باشند هیچ چیزی دقیق نخواهد بود) و طرحی که مورد تایید شما می باشد، قیمت نهایی را محاسبه میکند.
  6. جزئیات ضرایب قیمت نهایی کابینت: برای محاسبه قیمت نهایی، فرمول های نسبتاً پیچیده ای وجود دارد، به طوریکه هر یک از اجزای طراحی ضریب بسیار مشخصی دارند که باعث افزایش یا کاهش قیمت پایه خواهد شد. (اگه مشتری حرفه ای هستید و میخواهید با جزئیاتِ ضرایب و روش محاسبه قیمت تمام شده ی تیم کابینت ساز آشنا شوید، خلاصه ای را در متن زیر برای شما آورده ایم:

روش محاسبه قیمت کابینت چوبی لوکس 1401 را توضیح مختصری می دهیم:

معنی دقیق قیمت نهایی: قیمت نهایی، یعنی از تیم کابینت ساز بخواهید قیمت آخر را بعد از بازدید حضوری از پروژه  به شما اعلام کند. یعنی قیمت کابینت چوبی لوکس را به صورت حدودی نگوید، یعنی قیمت کابینت را به صورت متری ندهد! فقط قیمت نهایی و تمام شده رو حساب نماید.

معنی دقیق جزئیات: جزئیات، یعنی تا جایی که ممکنه می باشد با تیم کابینت ساز درباره ی جزئیات کار به توافق برسید که پس از پایان پروژه به مشکلاتی برای پرداخت پول بر نخورید.

قیمت کابینت چوبی لوکس در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید