تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون

تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون

تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون

رنگ مهمترین عنصر کاربردی در دکوراسیون می باشد حال فرض کنید رنگ کابینت چه تاثیری بر روی دکوراسیون منزل خواهد گذاشت، افراد بسیار زیادی هستند که بدون اطلاع داشتن از تاثیر رنگ تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیونیر و تحولاتی می زنند که بعد از انجام گرفتن پروژه و گذشت زمان از رویکرد این تغییرات بسیار خسته می شوند و به هزینه ای که کردند  افسوس خواهند خورد. باید بدانید که در هر زمیه ی هنری و معماری داخلی رنگ ها دارای انرژی بسیار زیادی می باشند و بر ما در محیط تاثیر بسزایی می گذارند این مبحث به اندازه ای گسترده می باشد که یک مبحث با عنوان روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی شکل گرفته است. برخی از رنگها خیلی شادی آور، بعضا کسل کننده، آرامش بخش و..‌ بکار گیری رنگ ها برای کابینت علم بسیار زیادی می خواهد.

ما در این متن قصد داریم شما را با رنگ های مناسب برای کابینت آشنا کنیم تا محیطی مناسب را برای خود و خانواده تان فراهم سازید.

پیشنهاد مطالعه تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون : قیمت کابیت چوبی لوکس اصفهان

تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون

زمانیکه خانه ی نو و جدیدی را می خرید، دغدغه این را دارید که چه رنگی را برای رنگ کابینت انتخاب کنید. آشپزخانه از قسمت های اصلی خانه و زندگی است و به قلب خانه معروف شده است. دیگر مانند گذشته آشپزخانه ها دور از فضای پذیرایی و اتاق ها نمی باشند که رنگ کابینت اصلا مهم نباشد، بلکه با مدرن شدن، خانه ها و به دیگر فضاهای خانه دیدی وسیع و کامل دارند. رنگ کابینت اولین چیزی می باشد که با رفتن به هر آشپزخانه ای توجه همگان را جلب می کند، رنگی که برای کابینت آشپزخانه انتخاب می کنید بسیار مهم می باشد. بنابراین انتخاب کردن رنگ های کابینت که کاملا مناسب  فضا های خانه و آشپزخانه  باشد بشدت مهم می باشد. ممکن است کابینت ها تمامی فضای دیوار و یا قسمتی از آن را پوشش دهند، پس در زمان  انتخاب کردن رنگ کابینت باید دقت بسیار لازمی را داشته باشید.

تاثیر رنگ کابینت قهوه ای بر دکوراسیون

یکی از رنگ های بسیار ترند و پر طرفدار برای کابینت، رنگ قهوه ای می باشد که  فضای آشپزخانه را زیبا و مدرن تر می نماید، در انتخاب کردن این رنگ تعادل را حفظ نمایید و از قهوه ای های خیلی روشن یا تیره برای آشپزخانه  بهره نبرید. آشپزخانه ای کوچکی دارید؟ پس اصلا از قهوه ای استفاده نکنید تاثیر این رنگ بر دکوراسیون باعث کوچکتر نشان دادن محیط خواهد شد؛ از رنگ های نسبتا روشن استفاده نمایید،در انتخاب کردن رنگ کابینت از رنگ قهوه ای با تناژی متوسط  همراه با رویه ای کرم هم گزینه ی خوبی می باشد؛ زیبایی فضای آشپزخانه را دو چندان خواهد کرد. استفاده کردن از کابینت با دو رنگ یکنواختی را در فضا از بین میبرد و تازگی را حفظ می نماید. رنگ های قهوه ای تیره مثل: قهوه ای سوخته  مناسب آشپزخانه های خیلی بزرگ اند، استفاده کردن از این رنگ های تیره فضای را بشدت کوچکتر نشان خواهد داد.

تاثیر کابینت رنگ زرد بر دکوراسیون

اگر انرژی زیادی می خواهید فقط رنگ زرد!! رنگ زرد به آشپزخانه و دکوراسیون نور و  روشنایی فراوانی می بخشد و فضا را روشن تر و پذیرا تر می نماید. زرد رنگ عالی و گرم کننده ای برای محیط خشک و کسل کننده خواهد بود. این رنگ می تواند روحیه ی افراد را تقویت نماید و احساسات بسیار دلنشین و خوبی را القا نماید همچنین رنگ زرد تسکین دهنده اعصاب و روان  است.

تاثیر این رنگ کابینت بر دکوراسیون باید به شیوه ای باشد که با رنگ هایی گرم تر استفاده نشود که محیط را شلوغ کند بلکه باید از رنگ های خنثی یا رنگ سرد استفاده نمایید. اگر دکور آشپزخانه به شکلی می باشد  که رنگ زرد با آن هماهنگی بسیار زیادی را دارد از استفاده کردن رنگ زرد برای کابینت ها دریغ نکنید.

پیشنهاد مطالعه تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون : قیمت کابیت چوبی لوکس اصفهان

رنگ کابینت سفید

 نور آشپزخانه تان خیلی کم می باشد یا آشپزخانه خیلی کوچک است؟! باید بدانید که مناسب ترین رنگ برای کابینت آشپزخانه رنگ سفید می باشد. کابینت های گلاس و براق به رنگ سفید برایتان خیلی مناسب اند. رنگ سفید در ترکیب با سایر مختلفی از رنگ ها جذاب  ترین رنگ است.

رنگ کابینت سفید، ماهیتی کاملا خنثی دارد و  با هر مدل رنگی ترکیب خواهد شد. استفاده کردن از مدل های گلاس کابینت سفید آشپزخانه را خیلی نور تر نشان خواهد داد. برای ایجاد کردن فضایی  جذاب رنگ های کابینت بالا و پایین را متفاوت از هم انتخاب نمایید که بهترین رنگ ها برای ایجاد کردن این مدل ترند، رنگ های مشکی و سفید یا چوبی و سفید هستند. 

رنگ کابینت تیره چه تاثیری بر محیط خواهد داشت؟

کابینت سیاه  از تیره ترین کابینت است که جزوه مدرن ترین رنگ های  کابینت آشپزخانه به شمار میرود، که به صورت براق و گلاس و یا به شکل ترکیبی با رنگ های دیگر استفاده ی بسیار زیادی دارد. اگر خواهان این هستید که از رنگ سیاه برای کابینت آشپزخانه استفاده کنید باید آن را از دیگر رنگ های فضای داخلی منزل روشن تر باشد تا در فضای منزل و حتی آشپزخانه تعادلی نسبی ایجاد نماید. استفاده کردن از رنگ مشکی در کابینت های گلاس محبوبیت بسیار زیادی را دارد. ترکیب کردن رنگ مشکی با سفید نیز زیبایی بسیار زیادی به فضای آشپزخانه خواهد بخشید.

در انتخاب کردن رنگ کابینت دقت بسیار زیادی باید داشته باشید که رنگ فضای داخلی خانه با رنگ کابینت در تناسب  باشد و با انتخاب کردن بهترین رنگ که مناسب دکوراسیون است می توانید زیبایی فضای زندگی را دو چندان کنید. باید توجه داشته باشید که اگر آشپزخانه کوچک باشد یا این که نور خیلی کمی را داشته باشد از رنگ های بسیار تیره اصلا استفاده نکنید به  این علت کار  آشپزخانه شما را کوچک تر می کند و نور آن را بشدت کم خواهد کرد. اگر آشپزخانه ای بزرگ با نور زیاد دارید استفاده کردن از رنگ های خیلی تیره جلوه ای بسیار جذاب و زیبایی به فضای آشپزخانه  می دهد.

سخن آخر تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون

در انتخاب کردن رنگ کابینت حتما به رنگ سایر وسایل آشپزخانه باید  توجه بسیار زیادی داشته باشید. به این علت که اگر شما یک رنگ کابینت روشن را انتخاب نمایید و کف پوش، کاشی، یخچال و…هم دارای رنگ روشنی باشند آشپزخانه تان به شدت بی روح می شود. استفاده کردن از کابینت های رنگ روشن برای فضای بسیار کوچک خیلی مناسب می باشند؛ در آشپزخانه هایی که کابینت رنگ تیره را برای آن ها انتخاب می نمایید حساسیت های بسیاری را باید بخرج دهید بهتر است وسایل را با رنگ های بسیار روشن انتخاب نمایید تا موجب ایجاد فضای تاریک و دلگیر نگردد.

پیشنهاد مطالعه تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون : اجرا کابینت چوبی لوکس

تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید