کابینت سفید طوسی

از آشپزخانه به همراه‌ کابینت سفید طوسی چه می‌دانید؟

از آشپزخانه به همراه‌ کابینت سفید طوسی چه می‌دانید؟ در حال حاضر رنگ طوسی بسیار ترند بری خاص پسندان شده است. استفاده از رنگ‌های خنثی در انتخاب کابینت آشپزخانه، یک انتخاب بسیار هوشمندانه و شگفت انگیز است، طبق اصول فنگ شویی آشپزخانه ی یک انه محل ثروت اندوزی می باشد و تاثیر بسیار زیادی برای گردش انرژی چی، است. رنگ هایی که در آشپزخانه استفاده می شود بسیار مهم است چرا که: رنگ‌های خانواده خنثی، در طیفی قرار دارند که به راحتی با سایر رنگ‌ها سِت و هماهنگ شده و می‌توانند ترکیبی ایده‌آل بسازند. استفاده از رنگ‌های روشن، نور بسیار بیشتری را در آشپزخانه بارتاب می‌دهند،  این آیتم، در آشپزخانه‌های کوچک، بسیار ضروری و لازم است و به شما کمک می‌کند آشپزخانه‌ای روشن‌تر و بسیار دلباز داشته باشید. کابینت سفید طوسی، از همین مدل کابینت است که هر دو خصوصیت را با هم دارا است.

کابینت سفید طوسی

پیشنهاد داغ مطالعه: قیمت کابینت پولیشی

رنگهای متداول کابینت سفید طوسی را نام ببرید؟

زمانی که صحبت از کابینت سفید طوسی می‌شود، بدون شک، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، مد نظر ما قرار خواهد گرفت. منظور از سفید، می‌تواند سفید گچی، صدفی، مرمری، عاجی، کِرِم روشن، شیری، استخوانی و … باشد. طوسی، می‌تواند روشن باشد و یا تیره باشد یا به خاکستری و نوک‌مدادی نزدیک‌تر باشد. می‌تواند براق باشد یا مات و یا نقره‌ای نیز باشد! ترکیب سفید و خاکستری (طوسی)، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را مشمول می‌شود. بهتر است طیف خاکستری متناسب سایز آشپزخانه و میزان نور دریافتی، انتخاب کنید. طبیعتا سبک کابینت‌ها و متریالی که در طراحی کابینت به کار می‌رود، آیتم دیگری هستند که می‌تواند در انتخاب رنگ این ترکیب، بسیار تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال:کابینت‌ مدرن، اغلب از متریال   کاملابراق تشکیل می‌شوند. اگر فضای آشپزخانه‌ی شما خیلی کوچک و کم‌نور باشد، بهتر است از طوسی روشن و براق به جای خاکستری تیره (طوسی تیره) استفاده نمایید تا بازتاب نور بیشتری را داشته باشید.

خصوصیات کابینت امدیاف سفید خاکستری(طوسی) چیست؟

کابینت ام‌دی‌اف سفید طوسی، هم می‌توانند از ام‌دی‌اف براق تشکیل شوند و هم از ام‌دی‌اف مات! کابینت‌های براق، درخشندگی بسیار بیشتری دارند و بیشتر جلوه‌گری و دلبری می‌کنند. در عین حال، این سلیقه‌ی مشتری است که بگوید کدام یک از دو نوع کابینت ام‌دی‌اف مات یا براق را برای آشپزخانه می‌پسندد. کابینت‌های ام‌دی‌اف در دو نوع ساده و طرح‌دار، که عموما طرح چوب می باشند، موجود می باشند. انتخاب کابینت‌های طرح چوب، از سادگی بیش از اندازه‌ی کابینت‌ها بسیار می‌کاهد. اما چنانچه تمایل دارید یک آشپزخانه‌ی مدرن ساده و بی‌آلایش داشته باشید، کابینت‌ ام‌دی‌اف ساده می‌تواند برایتان بسیار مناسب باشد. ام‌دی‌اف، متریالی بسیار اقتصادی با قیمتی بسیار مناسب است. برای سفارش و خرید کابینت‌های ام‌دی‌اف، متحمل هزینه‌ی زیادی نخواهید شد و  می‌توانید آن را با قیمتی در رنج متوسط خریداری کنید.

معرفی کامل کابینت سفید با خاکستری (طوسی) تیره:

اگر آشپزخانه‌ای بزرگ یا متوسط با نورگیر خوب مناسب و  کافی دارید، می‌توانید از کابینت‌های سفید و خاکستری تیره  با اطمینان استفاده کنید. این ترکیب رنگی در کنار رنگ سومی مثل بژ، قهوه‌ای طرح چوب، آجری یا طلایی، بسیار منحصربفرد و زیبا خواهد شد و یک آشپزخانه‌ی خاص و منحصربفرد را برایتان ایجاد می کند. فضایی که در کمترین آشپزخانه‌ای شاهد این جسارت و زیبایی خواهید داشت.

معرفی کامل کابینت هایگلاس سفید طوسی:

کابینت هایگلاس، یک کابینت بسیار شفاف و بسیار درخشنده است به طوری که انعکاس نور و تصاویر، در سطح بدنه‌ی کابینت‌ها به خوبی دیده می‌شود. درخشندگی بسیار بالای کابینت هایگلاس، باعث می‌شود این متریال زیبایی منحصربفردی را دارا باشند، تا گزینه‌ی بسیار مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک و کم‌نور باشد. چنانچه کابینت سفید طوسی را با متریال هایگلاس می‌پسندید، این مدل کابینت می‌تواند زیبایی بیشتری به آشپزخانه شما ببخشد و بسیار چشم گیر است. همانطور که اشاره کردیم،  برای تلطیف فضا، می‌توانید از رنگ‌ قهوه‌ای یا طلایی به صورت محدود، در کنار این ترکیب رنگی استفاده کنید و فضا را به سمت گرمای بیشتر، گرایش دهید این مهمترین مزیت می باشد.

کابینت سفید طوسی

چرا ترکیب رنگ سفید همراه با خاکستری، رنگی بسیار پرطرفدار است؟

به دلیل سبک زندگی آپارتمان‌نشینی و فضاهای کوچک، هر ساله خانه‌ها و آپارتمان‌ها کوچک و کوچکتر می‌شوند و این زیاد باب میل همگان نیست. به همین دلیل، گرایش به سمت رنگ‌های روشن که نور را بیشتر منعکس می‌دهند

خیلی یشتر شده است.  این روش موجب  می‌شود فضای خانه بسیار بزرگتر دیده شود. همچنین استفاده از رنگ‌های روشنی چون سفید و خاکستری(طوسی)، خانه را بسیار مرتب‌تر و منظم‌تر نیز نشان می‌دهد. این ترکیب رنگی، به طور ناخودآگاه به بیننده القا می‌کند که همه‌ جا تمیز و مرتب است! بنابراین پر بیراه نیست که روز به روز به طرفداران پروپاقرص رنگ‌های روشن و سرد بسیار افزوده می‌شود. اگر آشپزخانه‌ی شما بسیار کوچک است، کابینت سفید طوسی، فضای آشپزخانه را خیلی وسیع‌تر از ابعاد واقعی‌اش نشان می‌دهد. خصوصا آن که از کابینت‌ مدرن با متریال براق، مانند کابینت ام‌دی‌اف یا کابینت هایگلاس سفید و خاکستری استفاده کنید.کابینت‌های براق، طوسی و سفید مانند هایگلاس، نور را بیشتر منعکس می‌کنند و زیبایی آشپزخانه‌های کوچک را دو چندان می‌سازند. در واقع رنگ‌های روشن و براق همانند یک منبع نوری گسترده و سراسری در آشپزخانه، فضا را روشن و خیلی زیباتر می‌سازند.

خصوصیات و ویژگیهای کابینت سفید و طوسی

  • ترکیب رنگ کابینت‌ سفید و طوسی، یک ترکیب رنگی بسیار روشن است که می‌تواند نور را به خوبی به محیط منعکس نماید. بنابراین آشپزخانه‌ی شما را روشن‌تر و دلباز‌تر نشان می‌دهد.
  • اگر آشپزخانه‌ای فاقد پنجره دارید، یا نورگیر آن کافی نیست، کابینت‌های سفید و طوسی نور محیط را مجددا به محیط بازتاب می‌دهند. این ترکیب رنگ باعث می‌شوند فضا اصلا تاریک و بسته به نظر نیاید.
  • این هارمونی رنگی ترکیبی می باشد که کنتراست و اختلاف رنگی دارد، در عین حالی که، رنگ تیره‌ در آن به کار نرفته است. بنابراین باعث ایجاد عمق در فضای  دیوار آشپزخانه می‌شود.
  • کابینت‌های سفید و طوسی، هم برای آشپزخانه‌های بزرگ و هم برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب است.
  • از کابینت سفید و طوسی و ترکیب‌های مرتبط با آن، می‌توانید هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک کاملا راحت استفاده کنید.
  • این ترکیب رنگی، بسیار مدرن و جدید و خاص است و فضایی لوکس را در خانه و آشپزخانه‌ی شما به وجود خواهد ‌آورد.
  • از خصوصیات رنگ‌های خنثی مانند طوسی این است که قدرت انطباق بسیار بالایی با سایر رنگ‌ها دارند. بنابراین می‌توانید به راحتی این ترکیب را با رنگ‌های دیگر سِت کنید و خود را بابت هم‌گام‌سازی دکوراسیون اصلا به زحمت نیندازید.
  • این ترکیب رنگ از کابینت آشپزخانه، حس تمیزی و پاکیزگی بسیار زیادی را به بیننده القا می‌کند.
  • از نظر بصری و دیداری، با دیدن این ترکیب رنگی، احساس آرامش خیلی عمیقی به بیننده دست می‌دهد.

کابینت سفید طوسی

پیشنهاد داغ مطالعه: قیمت کابینت چوبی لوکس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید