شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت آشپزخانه ام دی اف و دلایل انتخاب آن

در خانه ها از چوب ام دی اف  بیشتر در ساخت درب کابینت استفاده می شود. در حقیقت ، کابینت های چوبی جامد درهای MDF را انتخاب می کنند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.

MDF Wood تار و ترک نمی خورد. MDF مانند چوب در صورت نوسانات دما و رطوبت منبسط و منقبض می شود.

اما بر خلاف Wood ، MDF تاب نمی یابد. این به این دلیل است که هیئت مدیره ، به لطف ساختار خود ، به عنوان یک واحد حرکت می کند. حتی با تغییر شدید رطوبت و دما ، نگران آسیب دیدن درب کابینت نخواهید بود.

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

تخته MDF از ذرات بسیار ریز ساخته شده است به این معنی که دانه قابل توجهی ندارد. این نتیجه به خصوص و هنگامی که تخته رنگ شده است ، یک پایان بهتر و روان است. اگر می خواهید درهای کابینت را رنگ آمیزی کنید ، ما MDF را بیش از چوب جامد توصیه می کنیم.

راحت تر برای شخصی سازی درب کابینت در سبک های متنوعی ارائه می شود. درهای کابینت به سبک شیکر ، درهای تخت با صفحه تخت ، درب های داخلی ، درهای برجسته و موارد دیگر وجود دارد. سهولت سفارشی سازی تخته های MDF تشکر از این تنوع است. تخته MDF به دلیل ساختار خود می تواند به روش های مختلفی بریده و سوراخ شود و هیچ آسیبی نبیند.

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

مزایای کابینت ام دی اف

برخی از تخته ها مقاومت در برابر آب بهتری دارند. اگر قصد دارید از تخته MDF در مناطق با رطوبت بالا مانند حمام استفاده کنید ، می توانید تخته های MDF تهیه کنید که به طور خاص ساخته شده اند تا در برابر آب بسیار مقاوم باشند.

سرانجام ، MDF اغلب ارزان تر از چوب جامد است اما هنوز هم به همان اندازه قوی است و با نگهداری مناسب می تواند دوام زیادی داشته باشد.
از طرف منفی ، MDF Board به راحتی خراشیده می شود و پس از این ترمیم نمی شود.

این بر خلاف چوبی است که می توان آنرا سمباده زد تا از بین بردن هرگونه آسیب سطح. علاوه بر این ، MDF Boarddoes هنگام قرار گرفتن در معرض گرمای شدید ، عملکرد خوبی ندارد زیرا مواد اصلی آسیب می بینند. به همین دلیل MDF Board مواد خوبی برای مبلمان فضای باز نیست.

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

نحوه استفاده از چوب ام دی اف

MDF بیشترین کاربرد خود را در کابینت آشپزخانه پیدا می کند. اکثر کابینت های آشپزخانه از عناصر چوب جامد و MDF تشکیل شده اند. تخته MDF معمولاً به دلایلی که در بالا گفته شد (آسان تر رنگ آمیزی ، تمیز کردن راحت ، تاب نخوردن و غیره) روی درها و تخته های داخلی وجود دارد.

اما این فقط آشپزخانه ای نیست که MDF از آن استفاده می کند. در حمامی که رطوبت زیادی وجود دارد ، MDF انتخاب ارجح بر چوب جامد است.

این به این دلیل است که با تغییرات رطوبت و دما در حمام آسیب نمی بیند.

هنگام تهیه MDF برای استفاده در حمام یا هر محیط مرطوب دیگر ، بررسی کنید که مخصوصاً در برابر رطوبت مقاوم باشد. تخته های ام دی اف طبیعی در تماس با آب به راحتی آسیب می بینند.

برای محافظت در برابر آتش ، تخته MDF مقاوم در برابر آتش توصیه می شود. گرچه این نوع MDF در مناطق تجاری بیشتر دیده می شود.

همچنین می توان از آن در خانه برای محافظت در برابر آتش به ویژه در مکان هایی مانند آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد.

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت آشپزخانه ام دی اف

شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف

برای خرید شیک ترین کابینت آشپزخانه ام دی اف در اصفهان با ما تماس بگیرید.

#طراحی_سه-بعدی_دکوراسیون_داخلی_در_اصفهان#کابینت_سازی_اصفهان_ارزان#قیمت_کابینت_ام-دی_اف_در_اصفهان

#قیمت_کابینت_گلاس_در_اصفهان

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید